Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2155Nedoručení balíku do bydliště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Jarmila Šteflová

Znění stížnosti

Dostala jsem e-mailovou zprávu o doručení balíku č. DR 5809338549C na mou adresu Jarmila Šteflová, Konrádova 9, 62800Brno, které se mělo uskutečnit dne 5. 2. 2014. Čekala jsem na doručení já a syn, ale nikdo nezazvonil, ani se neozval telefonicky. Až v noci mi byla doručena opět mailová zpráva, že doručení nebylo úspěšné a balík je na poště Brno 28, kam je ovšem špatné spojení. Doručení nemohlo být úspěšné, když nikdo z pošty se zásilkou nepřijel. Stejný den nám zcela zdařile doručila jinou zásilku domům PPL, jejichž služby jsou nesrovnatelně lepší než České pošty. Podobné neůspěšné doručování realizovala ČP letos již jednou a loni několikrát, zbytečně si beru volno z práce. Už mě to opravdu přestává bavit platit za tak nekvalitní služby a ulehčování si práce. Kdyby se to nestalo opakovaně, nenamáhám se s nějakou stížností. Prosím do budoucna o sjednání nápravy. Děkuji Šteflová


Požadované řešení

Zásilky skutečně doručování a zvonit na adresáty. Případně telefonicky, pokud je telefonní číslo k dispozici, v mém případě bylo, sdělit alespoň přibližně hodinu doručení zásilky a případně si ověřit, zda je adresát připraven zásilku převzít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2014 15:32, před 11 lety

V případě, že ze strany České pošty došlo k pochybení, odpovídá za případnou škodu, kterou tím způsobila a zákazník může žádat slevu z ceny služby, která nebyla poskytnuta dle smlouvy. U služby balíku do ruky mají stanoveno, že garantují doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:36, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:37, před 11 lety


Jarmila Šteflová

Hodnocení: