Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Taky jsem naletěl... Dnes jsem zaslal ukončení smlouvy jak faxem, tak maily tak i postou. Uhradil jsem dluh u Dateyard, AG a 2 poslední upomínky.. jenže před němi mám ještě asi 3 a nevím zda je mám platit jelikož jsou po splatnosti + nejsem si jistý zda od firmy inkasso .... obdržím nějaké potvrzení nebo to vyhodím do luftu... navíc když chci s firmou komunikovat tak se mi mail vrací a platba se uvidí jelikož jsem to odeslal včera...
Ale spíše mi jde o to: náš napálených je mnoho a v případě nějakého vymáhání je možno nějak hromadně žalovat tu firmu (obě).muj mail je:pro005@seznam.cz
platit výzvy?
nejsem si jistý že zaplacením výzvy se neco vyřeší a za 2 dny příjde nová a človek vlastně neví co platí...
|
Tweet |
Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).
Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.
Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Spotřebitel může požádat společnost o vydání potvrzení o splnění peněžitého dluhu, tedy vydání kvitance dle ustanovení § 1949 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále rovněž "OZ").
České právo nezná a nepřipouští institut hromadné žaloby nebo princip kolektivního odškodnění. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.