Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21556Ukončení smlouvy (předplatného)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Petra Bařinová

Znění stížnosti

Dobrý den žádám Vás o ukončení dodávky náhradních břitů a o zrušení smlouvy s Vaší společností Westerfield Int. AG. Nepřeji si žádné další dodávky. V telefoním hovoru zřejmě s Vaší sprostředkovatelkou jsem nebyla informována, že uzavírám s Vámi nějakou smlouvu a žádala jsem jen o výrobek Goodshave Women(str) v ceně poštovného 129,-. Tudíž nabývám dojmu, že jsem Vámi byla uvedená v omyl. Mé zákaznické číslo 608720 a číslo faktury 14180137.
Děkuji


Produkt

Goodshave women


Požadované řešení

ukončení smlouvy (předplatného)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 15:26, před 7 lety

Z uvedeného vyplývá, že již uplynula zákonná čtrnácti denní lhůta pro odstoupení od smlouvy. V takovém případě je nutné smluvní vztah zrušit výpovědí. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitelka oprávněna si všechny balíčky nechat a zároveň povinna je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká.

Spotřebitelka může rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.