Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21559Zrušení smlouvy a účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2018, před 7 lety

Josef Kapal

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím Vás o pomoc se zrušením účtu a smlouvy na seznamce c.date u které jsem zaplatil zvýhodněné členství a oni mi už po druhé strhli členství v hodnotě přes dva tisíce korun, bohužel jsem si zároveň s tímto účtem založil i účet na seznamce be2 a tam jsem dopadl stejně. Tam Jsem dnes poslal výpověď emailem kde jsem do přílohy přidal podepsanou výpověď.

tady je text:

Předmět: výpověď členství a zrušení automatického strhávání financí z mého účtu

Dobrý den,

chtěl bych vypovědět VIP členství a následně celý účet zrušit aby už nadále nedocházelo ke strhávání pěněz z mého bankovního účtu. Zde je detail mého účtu: Josef Kapal, Česká republika, email k účtu: hooood@post.cz a uživatelské jméno hooood. Prosím o potvrzení, že jste účet zrušili.

děkuji

Josef K....
Česká republika
hooood@post.cz
hooood


V Praze dne 15.2.2018 Josef K...


Když mi poplatek ještě někdy loni na podzim strhli z účtu, tak jsem volal do banky a tam mi v podstatě řekli, že nic dělat nemohu. Tak jsem si říkal že to nechám a už si nic nestrhnou, ale dnes to udělali dnes a čekám, že to samé udělají znova.

Moc Vás prosím o pomoc a třeba radu jak proti tomuhle nekorektnímu jednání bojovat.

Děkuji s pozdravem

Josef K.


Produkt

seznam C.Date, rozhodně nesouhlasím se strháváním peněz z mého účtu a nikde jsem nedal výslovný souhlas, aby si tak mohli počínat


Požadované řešení

zrušení celého účtu a vypovězení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 07:39, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 13:56, před 7 lety

ID: CWGLOO58


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 14/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

.........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené.

Profil samotný bude možné zrušit jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v současnosti v rámci daného profilu evidovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2018 20:52, před 7 lety


Josef Kapal

Dobrý den,

moc děkuji za pomoc a jestli to tedy chápu správně, tak můj účet byl zrušen? Protože jsem sám posílal žádost o zrušení, jak jsem uvedl v předchozí zprávě a společnost mě o ničem na můj email neinformovala.

děkuji

s pozdravem JK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2018 07:31, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2018 16:16, před 7 lety

ID: CWGLOO58


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 19.02.2018: ''Profil samotný bude možné zrušit jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v současnosti v rámci daného profilu evidovaný.'',

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 17:40, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 22:38, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.