Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím Vás o pomoc se zrušením účtu a smlouvy na seznamce c.date u které jsem zaplatil zvýhodněné členství a oni mi už po druhé strhli členství v hodnotě přes dva tisíce korun, bohužel jsem si zároveň s tímto účtem založil i účet na seznamce be2 a tam jsem dopadl stejně. Tam Jsem dnes poslal výpověď emailem kde jsem do přílohy přidal podepsanou výpověď.
tady je text:
Předmět: výpověď členství a zrušení automatického strhávání financí z mého účtu
Dobrý den,
chtěl bych vypovědět VIP členství a následně celý účet zrušit aby už nadále nedocházelo ke strhávání pěněz z mého bankovního účtu. Zde je detail mého účtu: Josef Kapal, Česká republika, email k účtu: hooood@post.cz a uživatelské jméno hooood. Prosím o potvrzení, že jste účet zrušili.
děkuji
Josef K....
Česká republika
hooood@post.cz
hooood
V Praze dne 15.2.2018 Josef K...
Když mi poplatek ještě někdy loni na podzim strhli z účtu, tak jsem volal do banky a tam mi v podstatě řekli, že nic dělat nemohu. Tak jsem si říkal že to nechám a už si nic nestrhnou, ale dnes to udělali dnes a čekám, že to samé udělají znova.
Moc Vás prosím o pomoc a třeba radu jak proti tomuhle nekorektnímu jednání bojovat.
Děkuji s pozdravem
Josef K.
seznam C.Date, rozhodně nesouhlasím se strháváním peněz z mého účtu a nikde jsem nedal výslovný souhlas, aby si tak mohli počínat
zrušení celého účtu a vypovězení smlouvy
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CWGLOO58
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 14/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
.........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené.
Profil samotný bude možné zrušit jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v současnosti v rámci daného profilu evidovaný.
Dobrý den,
moc děkuji za pomoc a jestli to tedy chápu správně, tak můj účet byl zrušen? Protože jsem sám posílal žádost o zrušení, jak jsem uvedl v předchozí zprávě a společnost mě o ničem na můj email neinformovala.
děkuji
s pozdravem JK
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: CWGLOO58
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář ze dne 19.02.2018: ''Profil samotný bude možné zrušit jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v současnosti v rámci daného profilu evidovaný.'',
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.