Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dělá mi docela problém v této věci psát slušně.
Měl jsem jeden změškaný hovor od řidiče. Zjistil jsem, že to byl Geis. Volal jsem zpět a nikdo to nebral. Druhý den jsem volal znovu a prý je zásilka na depu nebo to veze někdo jiný. Čekal jsem CELÝ DEN! Nic.
Volal jsem na Geis ústřednu, ale systém nenajde zásilku podle adresy, ale jen podle čísla.
Hodinu mi trvalo, než se mi podařilo telefonicky zjistit, kdo z dodavatelů nerespektoval žádost o zaslání poštou nebo nějakou jinou schopnou spedicí. Hlavně ne PPL, DPD nebo Geis, který tímto znovu potvrdil nepoužitelnost.
Volal jsem znovu na Geis a tam mi po 2 minutách sdělili, že se stala asi nějaká chyba a první dodací pokus byl zároveň poslední a že se zásilka 06067399728 vrací odesílateli.
Volal jsem znovu dodavateli, situaci jsem popsal a doufám, že mu bude Geisem aspoň vráceno dopravné.
Geis doufám že již NIKDY! Jakmile u nějakého dodavatele vidím PPL, DPD, nebo Geis raději mizím nebo přemlouvám k jinému způsobu, protože toto je svatá beznadějná trojice se kterou bylo problémů již nepočítaně.
Zlatá Česká pošta, která přes své problémy je 100x lepší než výše tři uvedené. A když mne nezastihnou nechají to na poště a nebo možnost opětovného dovozu.
Jiří Ježek
Geis zásilka 06067399728
Vrátit dopravné odesílateli.
Já si přeji ještě aby pokud možno zmizeli z mého života, protože se nechci opět rozčilovat a ztrácet čas.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.