Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21564Neposkytnutí náhrady škody za způsobenou škodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Lukáš Střeštík

Znění stížnosti

Z kamionu odlétlo několik kusů ledu, které vletěly přímo na moje vozidlo, přičemž několik z nich zasáhlo čelní sklo, čímž došlo k jeho prasknutí. Řidič kamionu byl ochoten zastavit a problém s námi řešit. Věděl, že z něj padá led, ale omlouval se, že neví jak tomu zamezit. Podepsal prohlášení, kde uznává svoji vinu, přičemž při zastavení byly na čelním skle ještě zbytky ledu. I na fotografiích zaslaných pojišťovně je vidět mokré čelní sklo. I přes zaslané fotografie a podepsaný souhlas pojištěného pojišťovna škodu neuznala. Nevznikla škoda na zdraví, ani na majetku třetí osoby a jednalo se o škodu malého rozsahu a o vzniklé škodě nebylo rozporu, takže k takové situaci policie ani nepřijede. Ve všech takových případech se pak může pojišťovna vymlouvat a škodu neproplácet, k čemu je pak taková pojišťovna.


Produkt

Povinné ručení


Požadované řešení

Uhrazení ceny autoskla a jeho výměny pro vůz Škoda Fabia I (cca 4.000 Kč - ještě čekám na výměnu autoskla v servise).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2018 09:25, před 7 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.