Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balíček je již třetí den na cestě k dodací poště!!! Požaduji okamžité doručení a nápravu situace.
Čísloo zásilky BA0279084495X, nové kožené boty
Okamžité doručení. Tohle není poprvé, kdy mě Česká pošta zcela vyvedla z míry - např. naposledy dala můj balíček zcela cizí osobě!
|
Tweet |
Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku.
U typu zásilky Doporučený balíček je uvedeno v poštovních podmínkách, že se jedná o službu, která umožňuje poslat dokumenty i drobné předměty v zásilce s potvrzením. U tohoto produktu však bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky či balíku na poštu (Garance doručení následující pracovní den po podání).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.