Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#2157Neuznaná reklamace dodaného vadného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Libuše Kaprálová

Znění stížnosti

Dne 12.11.2013 jsem v internetovém obchodě firmy zakoupila disk HPP za cenu 6.196 Kč vč. DPH. Dodávku uskutečnila Česká pošta a při převzetí obal zboží nejevil zjevné známky poškození. Toto zboží mi však bylo dodáno vadné a nefunkční. Z toho důvodu byl 15.11. emailem kontaktován reklamační technik, bylo nahlášeno zjištění nefunkčnosti disku a ten doporučil zboží vrátit a žádat výměnu. Zboží bylo 21.11 firmě zasláno k reklamaci formou výměny za bezvadný kus. Reakce firmy (emailem) byla-nepřijmutí reklamace z důvodu nesepsání protokolu o vzniku škody ihned při zjištění po převzetí zboží od České pošty a chybného nahlášení vady (jak mechanické tak funkční poškození). Tento postup jsem neakceptovala, neboť poškození jsem nezpůsobila a e-mailem firmě sdělila, že v tomto případě trvám na odstoupení od kupní smlouvy. Firma reagovala, že k odstoupení nemám nárok, neboť z důvodu poškození se toto zboží pro ně stává neprodejné. Proto jsem opět písemně uplatnila právo z odpovědnosti za vady a reklamaci zboží u firmy (odesláno 4.12.2013) s uvedením, že mechanické ani funkční poškození jsem nezpůsobila (domnívám se, že mechanické poškození plastového krytu disku nemá na funkčnost vliv), při převzetí obal nejevil známky poškození, tudíž nemohl být sepsán protokol o škodě a požádala o znovu posouzení reklamace s odvoláním na dodržení postupu dle reklamačního řádu firmy. E-mailem mi bylo až v letošním roce sděleno, že mi vrací vadné zboží a odstoupení od smlouvy neakceptují. K písemné reklamaci se mi do dnešního dne nikdo nevyjádřil. Děkuji za Vaše posouzení a návrh řešení. S pozdravem Kaprálová


Produkt

disk HPP WD 400 1FAEX-HDD WD Caviar Black 3,5"


Požadované řešení

Žádám o posouzení mojí reklamace a uznání mého nároku na uplatnění vady zboží ihned při jeho převzetí. Uplatňuji tímto rozpor s kupní smlouvou ve smyslu ust. § 616 občanského zákoníku ve znění roku 2013. Současně jako řešení žádám o výměnu zboží za bezvadný kus - funkční disk (nefunkční zašlu zpět). Pokud by dané zboží již nebylo k dispozici, žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 02:16, před 11 lety

V případě, že jsou vady vytčeny v prvních 6 měsících od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou platí, že se rozpor považuje za existující již při převzetí věci, pokud prodejce neprokáže opak. Zároveň je prodejce povinný zabývat se příčinou každé vytčené vady a zamítnutí každé z nich písemně odůvodnt dle § 19 odst 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2014 13:28, před 11 lety

Dobrý den, paní Kaprálová,

bohužel tady zcela zřejmě nefungoval správný přesun informací mezi našimi odděleními reklamací a obchodu, kdy si to oddělení vzájemně předala k dořešení, které pak ale nenastalo. Je to chyba na naší straně, kterou musíme napravit. Omlouvám se za takto komplikovanou situaci.

Prosím, kontaktujte vedoucího reklamací p. Bočka na emailu bocek@czc.cz. Je o celé věci zpraven a domluvíte si spolu postup výměny tak, aby vše proběhlo rychle a bez komplikací.

Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace a věřím, že tímto bude celá záležitost napravena.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2014 15:35, před 11 lety


Libuše Kaprálová

Za reakci firmy prostřednictvím pana Macka velmi děkuji, je to po 4 měsících konečně pozitivní zpráva. Pana Bočka budu kontaktovat ohledně výměny zboží a dořešení této reklamace. Všem v této poradně velmi děkuji za pomoc. S přátelským pozdravem Kaprálová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2014 09:16, před 11 lety

Dobrý den, paní Kaprálová,

zpětně jsem nyní kontroloval, zda byla naše domluva naplněna a vše se zdá být vpořádku. Je tomu skutečně tak ? Pokud ano, prosím o ukončení platnosti této stížnosti na portálu dTest.

S pozdravem

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.3.2014 09:23, před 11 lety


Libuše Kaprálová

Hodnocení:

Komentář: Reklamace byla vyřízena dle dohody se společností CZC přes pana manažera Petra Macka na výbornou. Děkuji za vstřícnost a pomoc poradců dTestu.