Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.11.2013 jsem v internetovém obchodě firmy zakoupila disk HPP za cenu 6.196 Kč vč. DPH. Dodávku uskutečnila Česká pošta a při převzetí obal zboží nejevil zjevné známky poškození. Toto zboží mi však bylo dodáno vadné a nefunkční. Z toho důvodu byl 15.11. emailem kontaktován reklamační technik, bylo nahlášeno zjištění nefunkčnosti disku a ten doporučil zboží vrátit a žádat výměnu. Zboží bylo 21.11 firmě zasláno k reklamaci formou výměny za bezvadný kus. Reakce firmy (emailem) byla-nepřijmutí reklamace z důvodu nesepsání protokolu o vzniku škody ihned při zjištění po převzetí zboží od České pošty a chybného nahlášení vady (jak mechanické tak funkční poškození). Tento postup jsem neakceptovala, neboť poškození jsem nezpůsobila a e-mailem firmě sdělila, že v tomto případě trvám na odstoupení od kupní smlouvy. Firma reagovala, že k odstoupení nemám nárok, neboť z důvodu poškození se toto zboží pro ně stává neprodejné. Proto jsem opět písemně uplatnila právo z odpovědnosti za vady a reklamaci zboží u firmy (odesláno 4.12.2013) s uvedením, že mechanické ani funkční poškození jsem nezpůsobila (domnívám se, že mechanické poškození plastového krytu disku nemá na funkčnost vliv), při převzetí obal nejevil známky poškození, tudíž nemohl být sepsán protokol o škodě a požádala o znovu posouzení reklamace s odvoláním na dodržení postupu dle reklamačního řádu firmy. E-mailem mi bylo až v letošním roce sděleno, že mi vrací vadné zboží a odstoupení od smlouvy neakceptují. K písemné reklamaci se mi do dnešního dne nikdo nevyjádřil. Děkuji za Vaše posouzení a návrh řešení. S pozdravem Kaprálová
disk HPP WD 400 1FAEX-HDD WD Caviar Black 3,5"
Žádám o posouzení mojí reklamace a uznání mého nároku na uplatnění vady zboží ihned při jeho převzetí. Uplatňuji tímto rozpor s kupní smlouvou ve smyslu ust. § 616 občanského zákoníku ve znění roku 2013. Současně jako řešení žádám o výměnu zboží za bezvadný kus - funkční disk (nefunkční zašlu zpět). Pokud by dané zboží již nebylo k dispozici, žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že jsou vady vytčeny v prvních 6 měsících od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou platí, že se rozpor považuje za existující již při převzetí věci, pokud prodejce neprokáže opak. Zároveň je prodejce povinný zabývat se příčinou každé vytčené vady a zamítnutí každé z nich písemně odůvodnt dle § 19 odst 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, paní Kaprálová,
bohužel tady zcela zřejmě nefungoval správný přesun informací mezi našimi odděleními reklamací a obchodu, kdy si to oddělení vzájemně předala k dořešení, které pak ale nenastalo. Je to chyba na naší straně, kterou musíme napravit. Omlouvám se za takto komplikovanou situaci.
Prosím, kontaktujte vedoucího reklamací p. Bočka na emailu bocek@czc.cz. Je o celé věci zpraven a domluvíte si spolu postup výměny tak, aby vše proběhlo rychle a bez komplikací.
Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace a věřím, že tímto bude celá záležitost napravena.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Za reakci firmy prostřednictvím pana Macka velmi děkuji, je to po 4 měsících konečně pozitivní zpráva. Pana Bočka budu kontaktovat ohledně výměny zboží a dořešení této reklamace. Všem v této poradně velmi děkuji za pomoc. S přátelským pozdravem Kaprálová
Dobrý den, paní Kaprálová,
zpětně jsem nyní kontroloval, zda byla naše domluva naplněna a vše se zdá být vpořádku. Je tomu skutečně tak ? Pokud ano, prosím o ukončení platnosti této stížnosti na portálu dTest.
S pozdravem
Petr Macek
Hodnocení:
Komentář: Reklamace byla vyřízena dle dohody se společností CZC přes pana manažera Petra Macka na výbornou. Děkuji za vstřícnost a pomoc poradců dTestu.