Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes jsme přijeli v 7:00 do Kauflandu Olomouc a nestačili jsme se divit. Nejen, že nebyla jediná Moravanka v akci, tyčinka Milena taktéž, ale kachny nebyly vůbec, dle jiných zákazníků nebyly ani ve čtvrtek a dle informací na infu, prý ani nebudou.Vrcholem bylo, když mi na úseku uzeniny, bylo sděleno, že Vídeňské párky nejsou a nebudou, přesto, že tam byla umístěna snad metrová upoutávka na tyto párky v akci. Prodavačky musely poslouchat nadávky snad od každého zákazníka v řadě. Když jsem je upozornila na klamavou reklamu a požádala jsem je o odstranění upoutávky, bylo mi sděleno, že ji sundat nemohou. Mají to prý od nadřízených zakázané. Upozorňuji vás, že tyto metody klamavé reklamy budou minimálně zajímat ČOI a ani na reportáž by to nebylo zcestné téma.
Chci aby se ze zákazníků přestali dělat ovce, které nalákáte do prodejny a hřešíte nato, že když už přišel, utratí za něco jiného.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Popisovanou situaci by však bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.