Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21576Neoprávněné stržení finanční částky od Academic-Singles

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Tomáš Holler

Znění stížnosti

Dne 1.1.2018 jsem si založil profil na seznamce Academic singles (společnost Be 2 S.a.r.l.) a zaplatil zkušební měsíc za 149,- Kč.
Po mesici jsem zjistil, ze mi spolecnost ukradla z meho uctu dalsi nehoraznou sumu ve vysi 2.247,-, kterou jsem mel automaticky zaplacene dalsi VIP clenstvi na dobu trech mesicu.
Samozrejme jsem na toto ihned regoval navstevou moji banky, kde jsem provedl blokaci karty a reklamaci na tuto transakci plat.kartou, ke ktere jsem nedal zadny souhlas.
Tehoz dne jsem poslal na zakaznicky email zhruba tento text:

...Clenstvi u Vas bych rad vypovedel-odstoupil od smlouvy a rad bych smazal
cely profil se vsemi udaji a v neposledni rade rad obdrzel zpet
zminovanych 2247Kc., ktere mi byly ztrhnuty z uctu bez meho svoleni!

Zaplatil jsem svobodne clenstvi na mesic, vice Vasich sluzeb nepotrebuji.

Dekuji za kladne vyrizeni moji zadosti.


Na to mi prisla, jak vidno dle jinych nachytanych zde, vice mene automaticka odpoved:


Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.


S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


Banka mi v danne reklamaci vysla vstric a dle platnych zakonu o platebnim styku platebnimi kartami mi dannou castku vratili Chargebackem zpet na ucet.
V tento okamzik je muj "profil" na onech strankach zablokovan.
Dalsi email nasledoval po nekolika dnech, uvadi se v nem toto:


Platební upomínka

Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 194.228.59.8
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2018-02-13-168552607-AS-CB (uveďte prosím při platbě)
13.2.2018
Vážený pane Tomas Holler,

ke dni 13.2.2018 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 1.1.2018 s uvedením e-mailové adresy tomas3d@tiscali.cz).

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.

Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 194.228.59.8
Forma úhrady: CreditCard MASTER

Zajišťovatel platebních služeb žel nebyl schopný strhnout finanční prostředky za Vaše Premium členství, jelikož jste k datu 13.2.2018 uskutečnili Chargeback.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o poplatky spojené s Chargeback ve výši 283,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK.


Znazil jsem se o smirlive gesto a mel snahu poslat Faxem moji vypoved v pisemne forme, coz se nepodarilo-nejaka chyba na lince, spatne cislo...nevim.
Poslal jsem tedy tuto vypoved naskenovanou mailem.
Dostal jsem pouze odpoved tohoto razu:


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Naše záznamy ukazují, že jste k datu 01.01.2018 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy
tomas3d@tiscali.cz) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).

Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.

Z Vaší strany byl dne 13.02.2018 učiněn neoprávněný Chargeback - členský poplatek byl neoprávněně stažen zpět na Váš účet.

Rádi bychom Vás informovali, že realizace chargeback byla neoprávněná, jelikož jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles.

Součástí procesu úhrady VIP členství bylo také upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o stanovené VIP období (t.j. 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem - viz prosím také Screenshot platební stránky, který je součástí přílohy tohoto emailu.

Informace v souvislosti s prodloužením a právem na Výpověď jsou opětovně zdůrazněny v rámci Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasili - viz prosím také VOP - https://www.academic-singles.cz/info/vseobecne-obchodni-podminky-vop-spolecnosti-academic-singles

V systému žel v současnosti chybí úhrada za Vaše VIP členství, platné v datu: 01.02.2018 - 01.05.2018, jelikož členský poplatek byl neoprávněně stažen zpět na Váš účet.


Děkujeme Vám za pochopení.


Pokud dlužný poplatek nebude (do data splatnosti uvedeného v Upomínkovém emailu) uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.


S pozdravem,


Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com




Nebylo nikde viditelne upozorneni, ze mi strhnou AUTOMATICKY částku 2247,- Kč za VIP clenstvi. Podle, nejen meho nazoru se jedna o Nekale obchodni praktiky. Odvolavat se na zmatecne informace v jejich podminkach a posilat screen z okna, kde probiha zadavani platby a kde se toto uvadi tak nevyrazne ( jine, nekontrastni pismo, hodne slov o nicem), je nehorazny podvod na spotrebitele.

Pokud mi nevyhovi, jsem ochoten podat na ne oznameni na Ceskou obchodni inspekci, pripadne na Evropske spotrebitelske centrum kde po porade s pravnikem jistojiste s temito argumenty uspeji.

Dekuji.
Holler Tomas


Produkt

tzv. VIP clenstvi, o ktere nestojim!


Požadované řešení

Okamzite zruseni jakehokoliv clenstvi a konec vyhrozovani exekuci v pripade nezaplaceni neceho, co nechci a nevyuzivam a vyuzivat nebudu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 08:53, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2018 12:00, před 7 lety

ID: 6A3XAP59


Dobrý den.

Vyjádření/ informace ze strany Academic singles Vám byly zaslané již prostřednictvím Zákaznického centra a Oddělení pohledávek - viz výše uvedený komentář,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2018 20:42, před 7 lety


Tomáš Holler

Ale to je porad to same a dokola. Nechci zadne clenstvi, nechci za neco, co nepouzivam a pouzivat nebudu, platit. Pres email jsem 13.2.poslal vypoved smlouvy a zadost o okamzite smazani vsech mych udaju na profilu.
Penize jiz nechci, ty mi vratila banka, v ramci reklamacniho rizeni teto nedovolene transakce.
Spolecnost hraje jen o dalsi cas a vyhrozuje stale dokola exekuci a navysenim "dluzne" castky a nereflektuje moji vypoved s zadosti o smazani profilu.
Kdyby to meli byt dve stovky, vem to cert, ale toto je uz castka, ktera je v tenkem rodinnem rozpoctu hodne znat, kdyz schazi.

Prosim timto jiz snad naposledy spolecnost Be 2 S.a.r.l. aby respektovala moje rozhodnuti a prani a vysla mi v dobrem vstric, jako jiz zde nekolika pisicim podvedenym uzivatelum.

Jiste se to jiz zde objevilo, ale pro ilustraci prikladam zaslany screen z okna pro prvotni platbu na zkusebni dobu jednoho mesice, kterou se spolecnost stale ohani!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 20:49, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2018 13:21, před 7 lety

ID: 6A3XAP59


Dobrý den.

Vaše Prémiové členství bylo prodloužené, jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o jeho včasné (t.j. nejpozději ke dni: 27/01/2018), řádné vypovězení.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě 4 dnů zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Váš profil bude možné vymazat, jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v současnosti v rámci daného profilu evidovaný,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2018 21:59, před 7 lety


Tomáš Holler

Jsem ochoten zaplatit pomernou castku VIP clenstvi,tedy do 13.2., kdy jsem poslal na email spolecnosti radnou vypoved!!!

Tedy 13ti denni clenstvi jsem ochoten zaplatit. Od te doby profil jednak nepouzivam( stejne je zablokovany), druhak ani pouzivat NECHCI A NEBUDU.
Nic vic spolecnosti platit nebudu!!!
Pokud ani k tomu smirnemu reseni nepristoupi, obracim se na ČOI a Evropské spotřebitelské centrum.

S pozdravem Holler T.

PS: Prosim, dTest o vyjadreni, resp. o konecne reseni tohoto zdlouhaveho a unavneho "sporu". Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2018 10:18, před 7 lety

V tomto a podobných případech je zásadní, zdali spotřebitel platně souhlasil s automatickým prodlužováním svého závazku, anebo ne. Dle našich informací o tom, jak vypadá informace o automatickém prodloužení na platebních stránkách v případě společnosti be2, jsme toho názoru, že prodlužování závazku platně sjednáno není. Poskytnutou informaci je totiž zapotřebí posoudit nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Při zohlednění barvy a velikosti písma a jeho kontrastu s podkladem tak informaci hodnotíme jako nedostatečnou. V takové situaci nevzniká společnosti nárok na uhrazení jiné částky než měsíčního poplatku.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2018 11:34, před 7 lety

ID: 6A3XAP59


Dobrý den.

Přístup k službám je zablokovaný váhradně v důsledku skutečnosti, že tyto nebyly z Vaší strany doposud uhrazené.

Výpovědí Prémiového členství se zabraňuje nastávajícímu prodloužení, nikoliv již uskutečněnému.

S ohledem na informace, zaslané v rámci komunikace ze strany Zákaznického centra, Oddělení pohledávek a komentářů na platformě dTest, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2018 21:05, před 7 lety


Tomáš Holler

Dobry den,
zatim jste mi mily DTeste prilis v moji situaci nepomohli.
Dnes mi po 14 dnech mlceni prisla nejaka upominka od spolecnosti Intrum, kam udajne B2 poukazuje svoje tzv. dluzniky.

Sedl jsem tedy a znova preposlal muj email ze 13.2. a trochu se jeste rozepsal.

Zde je muj puvodni email s prilozenou vypovedi z jejich oficialniho formulare ze 13.2.2018:

> Dobry den,
> jelikoz vypovezeni smlouvy pres faxove cislo neni mozne-fax nelze odeslat-nefunkcni cislo, posilam timto formular v priloze tohoto emailu.
> Clenstvi u Vas bych rad vypovedel-odstoupil od smlouvy a rad bych smazal cely profil se vsemi udaji a v neposledni rade rad obdrzel zpet
> Vami neopravnene strzenou platbu 2247Kc., ktere mi byly ztrhnuty z uctu bez meho svoleni!
> Pokud ani toto nebudete akceptovat, jsem po porade s mym pravnim zastupcem pripraven podat podnet na ČOI pro nekale obchodni praktiky ( a podle toho, co jsme se docetli na internetu, nebudu jediny, kdo se pripadne pripoji k pripadne zalobe)
> Verim, ze o takovyto problem nestojite a ze celou vec v klidu uzavreme.
>
> S pozdravem Holler Tomas


A zde je text meho posledniho emailu na B2:


Dobry den,

podruhe preposilam moji "Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu", kterou jsem radne uplatnil v ramci zakonne lhuty 14 dnu jakozto odstoupeni od kupni smlouvy sjednane po internetu.

Moji vypoved jste neakceptovali, coz je opet protipravni jednani a tzv. dluznou castku jste predali dalsi spolecnosti.

Takze tedy naposledy:

Ke dni 13.2.2018 vypovídám smlouvu o poskytnutí služby členství PREMIUM,
která mi byla automaticky prodloužena po prvním měsíci od zakoupen.

Zároveň odvolávám souhlas s pořizováním, zpracováním a používáním mých osobních dat s účinkem pro budoucnost a ZRUSENI dluzne castky u spolecnosti INTRUM


S pozdravem Holler T.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2018 10:17, před 7 lety

ID: 6A3XAP59


Dobrý den.

V zájmu zastavení vymáhacího procesu nám prosím přepošlete potvrzení o Výpovědi zaslané nejpozději k datu: 28.01.2018, tj. včas pro zrušení prodloužení, které proběhlo ke dni 01.02.2018 a poplatek za které byl stažen zpět na Váš účet.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 18:57, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 23:03, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.