Společnost


Roltechnik a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2158Umělé navyšování ceny náhradních dílů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Taťána Šimáčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o odpověď na následující dotaz.

Máme zakoupené dveře ke sprchovému koutu od firmy ROLTECHNIK spol. s r. o., prostřednictvím stavebnin.

Dveře jsou již po záruce.

Nyní nám praskl umělohmotný kroužek v pojezdu dveří a jedno křídlo dveří je z toho důvodu nefunkční. Šli jsme si kroužek do stavebnin koupit. Dostali jsme informaci, že firma ho dodává pouze s celým pojezdem za cca 68,- Kč. Dodatečně nám pracovnice stavebnin zavolala, že dodavatel požaduje za součástku 210,- Kč

Ve schématu k montáži sprchového koutu, který jsme při koupi obdrželi i na internetových stránkách dodavatele je však kroužek zakreslený jako samostatná součástka. Nejedná se o malicherný problém, protože součástí sprchového koutu je osm pojezdů.

Prosím o sdělení, zda pro toto jednání existují nějaká omezení nebo na to má dodavatel právo. O serióznosti a slušném jednání se mluvit nedá. Domnívám se, že se jedná o stejnou záležitost, jako bych musela při prasklé žárovce kupovat celé svítidlo.



Děkuji za odpověď.

S pozdravem

PhDr. Taťána Šimáčková


Požadované řešení

Prosím o sdělení, zda takto smí dodavatel postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2014 15:54, před 11 lety

Bohužel v případě, že je zboží již po záruce, nelze dle zákona po prodejci ani dodavateli vymáhat náhradní díly ani omezovat jejich případnou cenu. Ceny jsou smluvní. Pokud není kupující s jednáním prodejce spokojen, doporučujeme kontaktovat jiného dodavatele těchto dílů.
V tomto případě by pouze měl prodejce vysvětlit, proč došlo k tak náhlé změně ceny. Pokud by se změna týkala jen konkrétního spotřebitele, mohlo by se případně jednat o diskriminaci spotřebitele dle § 6 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 13:46, před 10 lety

Společnost Roltechnik a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.