Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#21581Neoprávněný poplatek za spoluúčast ve službe Nový Iphone každý rok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Monika Semerdžieva

Znění stížnosti

Využívala jsem službu Nový Iphone každý rok. Při převzetí jsem do ruky nedostala žádný papír, ani podmínky, ani jsem nebyla informovaná o tom, že bych po mě mohli chtít jakýkoliv jiný poplatek než měsíční, co jsem platila. Při vrácení zboží mi bylo doporučeno nahlásit pojistnou událost, která se stala nešťastnou náhodou a bylo mi řečeno, že další faktura mi nepřijde, jelikož do další splátky zbývalo 10 dní a pojistná událost má být vyřízena do 3 dnů. Hned druhý den po nahlášení pojist.ud. mi byla zamítnuta a dána pod bod nedbalosti, kdy s tím naprosto nesouhlasím, jelikož bylo nošeno tvrzené sklo i zadní kryt, kdy jediná vada byla minimalistické prasknutí horního rohu, kam už tvrzené sklo nezasahuje. Do toho mi přišla faktura za další splátku nepochopitelně i přesto, že telefon nemám a dále využívat službu nebudu, což bylo nahlášené. Alza semnou odmítá řešit přezkoumání a jen odepisuje, že mi přijde částka a tu zaplatím. Do toho na Mělníku v Alze byli naprosto protivní a neschopní mi pomoct a to, že mi telefon dali bez toho, aby mě informovali o tom, že při porušení telefonu jakkoliv mohu platit nějakou částku mi přijde naprostá nedbalost od zaměstnanců.


Produkt

Iphone 7 32 GB


Požadované řešení

Požaduji reakci na přezkoumání a také bych ráda věděla jaká událost nespadá pod bod 5.11.1., jelikož pod tento bod se dá dát naprosto cokoliv. Ráda bych schválení pojistné události na kterou mám právo a také když tomu telefon odpovídá a i příčina, jak se to stalo, jelikož nesouhlasím, abych platila určitou částku, která mi nebyla poslána i přesto, že už měla. A už předem vím, že to nebude malá částka, jelikož Alza chce z toho mít, co největší výtěžek. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 09:45, před 7 lety

Prodávající musí spotřebitelku před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2018 17:58, před 7 lety

Vážená paní Semerdžieva,

mrzí mne, že došlo k celé situaci a také, že reaguji až nyní. V tuto chvíli již v našem systému vidím, že jste vše s kolegy dořešila a to tak, že program je v tuto chvíli ukončen a vrátili jsme Vám platbu za poslední Vámi uhrazenou fakturu.

Dohledal jsem také zprávu s interním označením CCT6053295, ve které jsme Vám zaslali scan předávacího protokolu, kde je Vámi zaškrtnuta kolonka, jejímž zaškrtnutím souhlasíte s podmínkami služby. Kompletní podmínky služby jsme Vám také zaslali na email ještě před uzavřením kupní smlouvy. Věřím, že tedy šlo pouze o nedorozumění či opomenutí s ohledem na delší čas od předání zařízení.

S přáním příjemného dne

Tomáš Holek
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2018 20:23, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2018 11:30, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.