Společnost


www.doniksport.cz

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21584No or wrong shoes deliverd by Doniksport

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Harrie Verbruggen

Znění stížnosti

I ordered Salomon - Nejlepší Salomon hnědá Essence Chukka WR Absolute
size - EU 45/US 11/UK 10.5. Payed for it but did not get the shoes or get other no origional pair of shoes. I get some shoes from china. Only the color and size is the same. No link with doniksport on the package.
WuSiJiang, No 3 YUNXIAO Road GuangZhouShi GUANGDONG, Boots HT-12147-020531.
barcode LX733628265CN.

The order:
Datum Stav objednávky Komentáře
03.02.2018 Payment Success TradeNo:YKF1802032016290500 ||BillNo:2WJ-f1f40699d1d-fp92 ||Amount:71.77EUR ||bankInfo:00success

Datum Číslo Dodání na Stav Celkem D etaily
03.02.2018 # 92 Harrie Verbruggen Netherlands Payment Success €71.77
I send 2 mails via their contact page. Aks for the status of the order.
No response thill now. Is more than a week ago. Didn't get a confirmation mail of the question i asked.
There is no other way to communicate with donikspaort i know.


Produkt

Nejlepší Salomon hnědá Essence Chukka WR Absolute size - EU 45/US 11/UK 10.5


Požadované řešení

Please send the right pair (the origionals) of shoes i ordered or refund the money. If it is not possible to send the right pair of shoes i want my money back.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 10:35, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Neuvedení informace o tom, kde může spotřebitel uplatnit reklamaci, je dokonce přestupkem podle zákona o ochraně spotřebitele. Na takový e-shop mohou spotřebitelé upozornit Českou obchodní inspekci, která může obchodníkovi uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.