Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21585Zjevné nedodržování hygienických předpisů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Michaela Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám tímto stížnost na zcela nedostatečné větrání a pravděpodobně i hygienickou údržbu letadlového prostoru mezi jednotlivými lety.Opakovaně během půl roku jsem nastoupila do letadla do přetopeného, nevětraného a vydýchaného prostoru, kde jsem pak byla nucena pochopitelně strávit celý let. Ve dvou případech měla tato skutečnost za následek onemocnění poměrně těžkou bakteriální nákazou dýchacích cest, v konkrétním nálezem výskytu bakteriálních kmenů, které se vyskytují převážně v nečištěných klimatizacích.
V prvním případě jsem byla nucena na absolvovat léčku ATB v délce trvání 5 týdnů, nyní po posledním letu z UK jsem opět skončila S ATB.
Rozhodla jsem se k podání stížnosti i na základě faktu, že se s podobnými případy ve svém okolí setkávám stále častěji. Vzhledem k tomu, že se začíná jednat o fenomen posledních cca 2let, je zjevné, že se v leteckém provozu odehrává něco, co zřetelně neodpovídá zvyšování kvality služeb tak, jak je všude uváděno.
S pozdravem.
Michaela Jelínková


Požadované řešení

nemohu navrhovat technické řešení,nicméně považuji je za nezbytné, případný způsob odškodnění nechám na zvážení společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 12:03, před 7 lety

V dané situaci lze uvažovat o náhradě škody z provozu dopravního prostředku dle § 2927 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dále dle § 2958 občanského zákoníku platí, že při ublížení na zdraví odčiní škůdce újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy; vznikla-li poškozením zdraví překážka lepší budoucnosti poškozeného, nahradí mu škůdce i ztížení společenského uplatnění. Nelze-li výši náhrady takto určit, stanoví se podle zásad slušnosti. Obvykle je k prokázání škody nezbytné doložení lékařského posudku.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.