Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Česká pošta si dělá reklamu na dražší službu balík do ruky. A já, pokud ji využiji , očekávám, že mi bude balík opravdu doručen do ruky.
Opakovaně se mi doručovatel dovolal v dopoledních, nebo časně odpoledních hodinách s tím, že pokud nejsem doma (pracuji) zásilku ukládá. Nebo pokud jsem mu telefon hned nezvedl (holt na sále nelze volat) již posílal SMS s informováním o uložení na poště.
doručovací adresa - Liberec, Sametová
Rád bych, kdyby se doručovatel nespokojil jen s jedním zavoláním, a pokud se dovolá a adresát není doma, aby se domluvil na termínu dodání. aby balík do ruky, byl opravdu do ruky.
Děkuji.
|
Tweet |
Česká pošta umožňuje sjednání doplňkové služba tzv. Garantovaného času, což umožňuje zákazníkovi upřesnit čas dodání pro doručení balíku nejpozději do 10.00, 12.00 nebo 14.00 hodin a také v sobotu.
Pokud by byla tato doplňková služba sjednána a poskytovatel poštovních služeb dle toho neplnil, lze v rámci reklamace služby žádat slevu, případně náhradu škody, pokud pochybením vznikla.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: