Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2159Balík do ruky, co končí na poště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Tomáš Řepka

Znění stížnosti

Dobrý den,
Česká pošta si dělá reklamu na dražší službu balík do ruky. A já, pokud ji využiji , očekávám, že mi bude balík opravdu doručen do ruky.
Opakovaně se mi doručovatel dovolal v dopoledních, nebo časně odpoledních hodinách s tím, že pokud nejsem doma (pracuji) zásilku ukládá. Nebo pokud jsem mu telefon hned nezvedl (holt na sále nelze volat) již posílal SMS s informováním o uložení na poště.


Produkt

doručovací adresa - Liberec, Sametová


Požadované řešení

Rád bych, kdyby se doručovatel nespokojil jen s jedním zavoláním, a pokud se dovolá a adresát není doma, aby se domluvil na termínu dodání. aby balík do ruky, byl opravdu do ruky.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2014 16:46, před 11 lety

Česká pošta umožňuje sjednání doplňkové služba tzv. Garantovaného času, což umožňuje zákazníkovi upřesnit čas dodání pro doručení balíku nejpozději do 10.00, 12.00 nebo 14.00 hodin a také v sobotu.
Pokud by byla tato doplňková služba sjednána a poskytovatel poštovních služeb dle toho neplnil, lze v rámci reklamace služby žádat slevu, případně náhradu škody, pokud pochybením vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2014 18:37, před 11 lety

Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 18:38, před 11 lety


Tomáš Řepka

Hodnocení: