Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Eliška Fialková
Znění stížnosti
Dnes 16. 2. 2018 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč, což se také stalo.. Telefon mám nastaven na připojení přes Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co mi byl stržen tento poplatek. Pravidelně si dobíjím a jak si můžete zjistit, nevyužívám ani výhody, které mi nabízíte a týkají se mobilních dat.To není poprvé, co řeším nějaký problém, chtěla jsem si u Vás uzavřít paušál, ale rychle mě to přešlo. Vaše SMS jsou navíc poněkud nesrozumitelné. Prošla jsem si stížnosti a zjistila jsem, že je to asi normální. Docela jsem se dnes i zasmála, když v jedné SMS mi nabízíte další překvapení (14.2) a vzápětí mi strhnete 29 Kč, za nic? fakticky je to vtipné. S mobilem Nokia jsem jinak velmi spokojená.
|
Tweet |
Spotřebitelce v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pěkný den,
na vaší předplacené kartě nemáme nastavenou blokaci mobilních dat. K připojení k mobilním datům může dojít za předpokladu, že signál vaší bezdrátové sítě je velmi slabý a telefon se tak automaticky přeladí na mobilní data.
Rád pro vás blokaci mobilních dat zadám. Z důvodu ověření uveďte výrobní číslo, které je uvedeno na SIM kartě a tento údaj uveďte v neveřejném údaji.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám zaslala formou samostatné stížnosti další číslo, které jsem doplnili jako ref. údaj.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Pěkný den,
blokování dat máte nyní nastavenou na telefonním čísle končící 309.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Pěkný den,
blokování dat máte nyní nastavenou na telefonním čísle končící 309.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, zdravím především pracovníky dTestu, jinak by vše šlo do ztracena,
ještě jednou díky, na reklamaci částky cestou O2 už nemám sílu, ale vám na dTestu ještě jednou díky, že v tom nejsme sami.