Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#21591Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 7 lety

Eliška Fialková

Znění stížnosti

Eliška Fialková

Znění stížnosti

Dnes 16. 2. 2018 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč, což se také stalo.. Telefon mám nastaven na připojení přes Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co mi byl stržen tento poplatek. Pravidelně si dobíjím a jak si můžete zjistit, nevyužívám ani výhody, které mi nabízíte a týkají se mobilních dat.To není poprvé, co řeším nějaký problém, chtěla jsem si u Vás uzavřít paušál, ale rychle mě to přešlo. Vaše SMS jsou navíc poněkud nesrozumitelné. Prošla jsem si stížnosti a zjistila jsem, že je to asi normální. Docela jsem se dnes i zasmála, když v jedné SMS mi nabízíte další překvapení (14.2) a vzápětí mi strhnete 29 Kč, za nic? fakticky je to vtipné. S mobilem Nokia jsem jinak velmi spokojená.


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 07:24, před 7 lety

Spotřebitelce v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2018 17:54, před 7 lety

Pěkný den,
na vaší předplacené kartě nemáme nastavenou blokaci mobilních dat. K připojení k mobilním datům může dojít za předpokladu, že signál vaší bezdrátové sítě je velmi slabý a telefon se tak automaticky přeladí na mobilní data.
Rád pro vás blokaci mobilních dat zadám. Z důvodu ověření uveďte výrobní číslo, které je uvedeno na SIM kartě a tento údaj uveďte v neveřejném údaji.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 22:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2018 15:03, před 7 lety

Spotřebitelka nám zaslala formou samostatné stížnosti další číslo, které jsem doplnili jako ref. údaj.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2018 15:17, před 7 lety

Pěkný den,
blokování dat máte nyní nastavenou na telefonním čísle končící 309.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2018 15:17, před 7 lety

Pěkný den,
blokování dat máte nyní nastavenou na telefonním čísle končící 309.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2018 20:03, před 7 lety


Eliška Fialková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, zdravím především pracovníky dTestu, jinak by vše šlo do ztracena,
ještě jednou díky, na reklamaci částky cestou O2 už nemám sílu, ale vám na dTestu ještě jednou díky, že v tom nejsme sami.