Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Neoprávněné účtování paušílního poplatku za telefoní číslo, které bylo řádně vypovězeno a to po dobu cca 4 měsíců.
Urgování již zaplacené platby po dobu 3. měsíců následné penalizování za neuhrazení.
možnost doložení dokladů, ať platby, tak výpověď telefoního čísla.
navrácení peněžních prostředků za pravidelně účtované neoprávněné platby. navrácení pěněžních prostředků, které byly účtované jako pokuty. navrácení peněžních prostředků, které byly zaslané duplicitně. dále uhrazení případných nákladů se zařízením dané situace. navrhnout řešení mé újmy a odškodnění.
|
Tweet |
V případě výpovědi smlouvy o poskytování služeb u mobilních operátorů je podstatné, za jakých okolností byla smlouva vypovězena. Pokud měl zákazník smlouvu na dobu neurčitou, je zde obvykle tři měsíce výpovědní lhůta, po kterou zákazník službu čerpá a hradí ji. Pokud byla zaslána výpověď v rámci prolongace, není po vypršení doby sjednané ve smlouvě služba poskytována a zákazník není povinný za ni platit.
Doporučujeme projít všeobecné obchodní podmínky, případně zaslat kopie dokladů společnosti, pokud došlo k chybnému vyúčtování.
Dobrý den,
ze dne 5. 9. 2013 zde evidujeme formulář, kterým byla na pobočce ukončena speciální nabídka u jednoho telefonního čísla, kde byl v té době evidován závazek. Jinými slovy, došlo k odstranění závazku. Za předčasné ukončení závazku byla vystavena sankce ve výši 2100 Kč vč. DPH. Sankce byla uhrazena, po odstranění speciální nabídky (závazku) nebylo žádáno o zrušení služby - neevidujeme zde výpověď a to ani telefonickou, ani písemnou.
Z důvodu výše uvedených je účtování služby v pořádku, poplatky za upomínání byly na fakturách účtovány, neboť faktury nebyly hrazeny v termínu splatnosti. V případě zájmu o zrušení služby kontaktujte bezplatnou linku 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. V tomto čase je pro Vás k dispozici oddělení rušení služeb, s nímž se na výpovědi domluvíte. Další možností podání výpovědi je přímo na pobočce, kde s Vámi vyplní také formulář pro výpověď. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.