Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2160Neoprávněné účtování poklatků a následné pokutování za neuhrazení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Radka Babiánková

Znění stížnosti

Neoprávněné účtování paušílního poplatku za telefoní číslo, které bylo řádně vypovězeno a to po dobu cca 4 měsíců.
Urgování již zaplacené platby po dobu 3. měsíců následné penalizování za neuhrazení.


Produkt

možnost doložení dokladů, ať platby, tak výpověď telefoního čísla.


Požadované řešení

navrácení peněžních prostředků za pravidelně účtované neoprávněné platby. navrácení pěněžních prostředků, které byly účtované jako pokuty. navrácení peněžních prostředků, které byly zaslané duplicitně. dále uhrazení případných nákladů se zařízením dané situace. navrhnout řešení mé újmy a odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2014 14:39, před 11 lety

V případě výpovědi smlouvy o poskytování služeb u mobilních operátorů je podstatné, za jakých okolností byla smlouva vypovězena. Pokud měl zákazník smlouvu na dobu neurčitou, je zde obvykle tři měsíce výpovědní lhůta, po kterou zákazník službu čerpá a hradí ji. Pokud byla zaslána výpověď v rámci prolongace, není po vypršení doby sjednané ve smlouvě služba poskytována a zákazník není povinný za ni platit.
Doporučujeme projít všeobecné obchodní podmínky, případně zaslat kopie dokladů společnosti, pokud došlo k chybnému vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2014 14:08, před 11 lety

Dobrý den,

ze dne 5. 9. 2013 zde evidujeme formulář, kterým byla na pobočce ukončena speciální nabídka u jednoho telefonního čísla, kde byl v té době evidován závazek. Jinými slovy, došlo k odstranění závazku. Za předčasné ukončení závazku byla vystavena sankce ve výši 2100 Kč vč. DPH. Sankce byla uhrazena, po odstranění speciální nabídky (závazku) nebylo žádáno o zrušení služby - neevidujeme zde výpověď a to ani telefonickou, ani písemnou.

Z důvodu výše uvedených je účtování služby v pořádku, poplatky za upomínání byly na fakturách účtovány, neboť faktury nebyly hrazeny v termínu splatnosti. V případě zájmu o zrušení služby kontaktujte bezplatnou linku 800 020 202, v pracovní dny, v čase 8:00 až 20:00. V tomto čase je pro Vás k dispozici oddělení rušení služeb, s nímž se na výpovědi domluvíte. Další možností podání výpovědi je přímo na pobočce, kde s Vámi vyplní také formulář pro výpověď. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:55, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.