Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21601Nedoručení zásilky na výdejní místo 10dní!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2018, před 7 lety

Nikola Stryková

Znění stížnosti

Dobrý den, opravdu se nechci rozčilovat, ale to co předvádí společnost Geis opravdu nemá obdoby.
Dne 6.2. jsem si objednala zásilku a přes účet uhradila.
7.2. Mi přišla sms od dopravce, že mi balíček bude doručován a zároveň nabídka na přesměrování zásilky na výdejní místo. Okamžitě jsem balíček presměrovala a na to mi přišla sms potvrzující tento krok. Dále jsem to neřešila a další dny čekala na sms s PIN, podle kterého se balíček vydává.
Bohužel, týden se nic nedělo.
Zavolala jsem proto na infocentrum Geis. Tam mi bylo řečeno, že má balíček špatnou adresu a přesměrován nebyl. Když jsem té "milé" paní vysvětlovala že mi přišla sms potvrzující přesměrování, tvrdila mi, že to není možné, že to v systému není. Dobře, tak balíček se tedy presměroval znovu a bylo mi slíbeno, že si ho budu moci druhý den vyzvednout.
Další den se nic nedělo. Na sledování zásilky jsem se dočetla, že balíček nebyl doručen, že mě nezastihly???! Nikdo mi ten den nevolal, nic.
Volám tam znovu, opět mi potvrdili, že balíček doručí na výdejní místo další den.
Opět nic.
Kouknu tedy znovu na sledování a dočtu se, že se balíček vrací odesílateli?? Jak je toto možné?? Po několika hovorech a urgencích poslali můj balíček zpátky?
Volala sem tam. Zaměstnanec infocentra se mi omlouval za technickou chybu na depu a že mám poprosit odesílatele, jestli by mi ho nemohl poslat znovu....
Po mé otázce, že to je jejich chyba a jestli by to tedy nemohli řešit oni mi bylo odpovězeno že to "asi nepůjde".
Spojila jsem se s odesílatelem a ten balíček obratem poslal zpět.
16.2. měl být balíček doručen. Opět jsem presmerovala na výdejní místo. Čekala jsem a nic.
Kouknu tedy na sledování zásilky a tam čtu NEDORUCENO!
Volám tedy na infocentrum a říkám, že mám balíček presměrovaný tak proč nejsou schopni za 10 dní hodit balíček na to jejich výdejní místo?????
Dozvěděla jsem se že zase vznikla nějaká technická chyba na depu! Dobře, jednou se to stát může, ale dvakrát za sebou u stejné zásilky?. Bylo mi slíbeno že balíček dostanu v pondělí 19.2.
Tohle mi už přijde naprosto přehnané. Nezdá se vám?


Požadované řešení

ABY MI UŽ KONEČNĚ DORUČILI TEN MŮJ BALÍK!!!!!!
Nebo to budu muset začít řešit jinak..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 13:13, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.