Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň. Objednal som si u Vás tovar tepláky 2ks a dna 15.2.2018 mi bol dodaný iba jeden kus. Cislo variabilného symbolu je:1100108337 a suma bola 26,76 eur. Zasielam Vám späť tovar ako reklamáciu a žiadam Vás o vrátenie sumy 26,76eur na daný účet: SK52 0200 0000 0031 4151 0657.
Ďakujem za vybavenie reklamácie s pozdravom Uher.
teplaky nedodané všetky kusy,mala velkosť a zlá kvalita materialu.
Vrátenie sumy 26,76eur na účet: SK520200 0000 0031 4151 0657
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží spotřebiteli i před převzetím zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
u druhého produktu bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 30 dní od data odeslání. Pokud nám již doručené zboží chcete vrátit, samozřejmě Vám vyřešíme reklamaci a vrátíme Vám peníze.
Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.