Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#21602Nedodana cela objednavka a kvalita materialu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2018, před 7 lety

Miroslav Uher

Znění stížnosti

Dobrý deň. Objednal som si u Vás tovar tepláky 2ks a dna 15.2.2018 mi bol dodaný iba jeden kus. Cislo variabilného symbolu je:1100108337 a suma bola 26,76 eur. Zasielam Vám späť tovar ako reklamáciu a žiadam Vás o vrátenie sumy 26,76eur na daný účet: SK52 0200 0000 0031 4151 0657.
Ďakujem za vybavenie reklamácie s pozdravom Uher.


Produkt

teplaky nedodané všetky kusy,mala velkosť a zlá kvalita materialu.


Požadované řešení

Vrátenie sumy 26,76eur na účet: SK520200 0000 0031 4151 0657


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 10:47, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží spotřebiteli i před převzetím zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2018 11:05, před 7 lety

Dobrý den,

u druhého produktu bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 30 dní od data odeslání. Pokud nám již doručené zboží chcete vrátit, samozřejmě Vám vyřešíme reklamaci a vrátíme Vám peníze.

Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 12:22, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2018 09:39, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.