Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, tak jako u velkého množství dalších stížností na tuto společnost a tuto seznamku, jsem i já naletěla a zaplatila na konci prosince měsíční prémiové členství za 149,- korun. To, že se na na této seznamce nedá seznámit, že chodí jen systémové zprávy s fiktivními obrázky uživatelů, to už psát nemusím, to všichni už ví. Z tohoto důvodu a asi stejně jako každý, jsem po několika dnech na tuto seznamku přestala chodit úplně. Na konci ledna jsem zjistila, že mi z účtu byla stržena částka 2241,- (25. ledna), neobdržela jsem žádnou fakturu, ani oznámení o této transakci. Ihned jsem odesílala řádnou žádost o okamžitou výpověď a žádala jsem o návrácení poměrné částky na můj účet. Po pár dnech mi přišla mailem odpověď, která sice potvrzovala výpověď, avšak o požadovaném navrácení částky v ní nebylo ani slovo:
Potvrzení výpovědi
Ukončení platnosti Vašeho Premium členství na Academic Singles
Vážená paní,
Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane i po vypršení platnosti Premium členství nadále aktivní. Svůj profil můžete smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" klikněte na "Smazat můj profil“.
I nadále se můžete do svého profilu podívat a prohlédnout si své doporučené protějšky
Prohlédnout si protějšky
V případě, že svůj profil na Academic Singles nezrušíte, pouze jej deaktivujete, budete mít v budoucnu možnost opětovně našich služeb využívat, pokud si to budete přát.
Děkujeme Vám, že jste s Academic Singles!
Odhlášení | www.academic-singles.cz
Neodpovídejte prosím na tento e-mail. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte prosím náš zákaznický servis: zakaznickyservis@academic-singles.cz
__________________________________________
Samozřejmě uznávám svou chybu v tom, že jsem si dostatečně nepřečetla smluvní podmínky a o automatickém prodloužení členství jsem neměla ani tušení. Všem je ale samozřejmě jasné, že právě na tohle se zmiňovaná společnost spoléhá a denně tak inkasuje obrovské částky, bez jakékoliv námahy. Toto jednání je v rozporu s dobrými mravy a já tak trvám na vrácení částky za dobu do 24. 4. 2018, do kdy jsem měla členství nedobrovolně zaplacené. Společnost mě o stržení částky 2241,- z mého účtu nijak neinformovala, nemám ani fakturu, ani nic jiného, s čímž samozřejmě nesouhlasím a vrácení částky požaduji, i za cenu toho, že se bude jednat o dlouhodobou záležitost a budu se muset obrátit i na jiné instituce. Ráda bych, aby o praktikách této společnosti vědělo co nejvíc lidí už předtím, než se rozhodnou jejich služeb využít.
Academic Singles® www.academic-singles.cz
Okamžité naVrácení poměrné částky (bez mého souhlasu stržené z mého účtu dne 25.1. 2018) zpět na můj účet - jelikož mé premium členství, které bylo zalacené až do 25. 4. 2018, bylo okamžitě ukončeno a služeb této společnosti a tohoto serveru již nevyužívám.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není však výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: GTHXLE72
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 23/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, ako podklad k refundaci uhrazeného poplatku,
děkujeme Vám.
........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 25/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
děkuji za odpověď a vyjádření společnosti – bohužel jsem tuto odpověď viděla už minimálně stokrát, uvítala bych vyjádření psané člověkem, nikoliv robotem (mimochodem na stejném principu funguje i vaše seznamka), to není dobrá vizitka, ale věřím, že se vyplatí, když spotřebitelé nevědomky platí téměř 2500 za tři měsíce...
Takže si to shrňme, abyste nemuseli stále kopírovat ten samý text:
Má výpověď byla společností přijatá a prémiové členství mi bylo okamžitě ukončeno dne 16. 2. 2018 (viz. mail nahoře). Požadovala jsem po společnosti vrácení poměrné části finančních prostředků, protože členství jsem měla zaplacené do 25. 4. 2018. Z toho plyne, že členství jsem měla k dispozici pouhých 11 dní, tudíž
POŽADUJI VRÁCENÍ 1966,- KORUN ZPĚT NA MŮJ ÚČET.
(Dle mého výpočtu 2241 : 90 = 25,- korun na den. Takže jsem z celkových zaplacených 90 dní, vyčerpala pouze dní 11 v částce 275,- korun, zbytek požaduji vrátit, protože moje prémiové členství již není aktivní a nemohu ho využívat, což jsem si ověřila dne 16. 2. 2018, ihned po tom, co přišel potvrzující mail od společnosti s přijetím mé výpovědi).
Věřím, že se v klidu dohodneme a těším se na brzkou a smysluplnou odpověď!
S pozdravem A. Svobodová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: GTHXLE72
Dobrý den.
Výpověď Prémiového členství slouží k zabránění prodloužení stávajícího Prémiového členství, nikoliv k refundaci ''zbývajícího'' členského poplatku,
děkujeme Vám.
Dobrý den - proč mi tedy prémiové členství přestalo dnem přijetí výpovědi tj. 16.2.2018 fungovat, když jsem ho měla zaplacené až do 25. 4. 2018? Logicky přece nebudu platit za něco, co nefunguje - vy by jste něco takového platili?
Prosím o smysluplnou odpověď, děkuji.
Jestliže služba byla prodloužena a uhrazena, měly by po dobu trvání členství fungovat. Pokud tomu tak není, může ji spotřebitelka reklamovat s tím, že nefunguje, jak by měla, dle popisu společnosti. Adekvátním způsobem řešení takové reklamace se jeví přiměřená sleva z ceny.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: GTHXLE72
Dobrý den.
S ohledem na obtíže, spojené s přístupem k uhrazeným službám (v důsledku technickým potíží) byl k dnešnímu dni na Váš účet refundovaný poplatek odpovídající dvou měsícům prodlouženého členství, v celkové výši 1498 Kč.
Děkuji za odpověď,
s uvedenou refundací souhlasím, stížnost ovšem ještě neuzavírám - to učiním až poté, co obdržím avizovanou částku na můj účet a pak o tom zde budu informovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.