Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21604Prémiový účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2018, před 7 lety

Monika Pernická

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci vypovědět smlouvu na Premium členství (uzavřenou 26.1.2018) u společnosti Be2 uzavřenou na dobu 1 měsíce.
Dnes jsem poslala emailem žádost o zrušení prémiového účtu i ručně sepsanou žádost přiloženou jako přílohu e-mailu. Našla jsem si v podmínkách, že se dá podat pouze tato online výpověď a splnila jsem všechny její body.
Ručně jsem ji sepsala a vložila do ni požadované informace:
Mé iniciály psané velkými písmeny
zemi, kde jsem tuto službu využívala
uživatelské jméno, pod kterým jsem tam zaregistrovaná.
Jako odpověď mi ale přišel pouze generovaný email jak účet zrušit přes aplikaci (což ale nelze provést bez zrušení členství)


Pro jistotu výpověď zašlu i na adresu společnosti hned v pondělí.
Ale v žádném případě NECHCI a nestojím o prodloužení Prémium účtu a stažení financí z mého účtu.

Vzhledem k tomu, že mi nebyla dána žádná písemná smlouva, jsem překvapená, že tyto inf. mohou byt zahrnuty jen v obchodních podmínkách.

Velmi tedy prosím tedy o okamžité ukončení prémiového účtu a odstranění mého profilu z databáze.
Jak můžete vidět, snažím se různými způsoby o zrušení členství (zatím bezvýsledně) a opravdu nemám žádný zájem o prodloužení členství za 2247 na další tři měsíce.

Velmi tedy prosím o zrušení členství a smazán mého profilu i údajů z databáze.

Moc Děkuji,


Požadované řešení

Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 26.1.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce a smazání všech mých údajů z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 08:35, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2018 12:24, před 7 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval/-a (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz, zakaznickyservis@be2.cz.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2018 15:27, před 7 lety


Monika Pernická

Hodnocení:

Komentář: Az vyhruzky pravnikama pomohli..zlodeji..dulezite je nenechat se odbyt ;)