Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chci vypovědět smlouvu na seznamce, na které jsem registrována od 31.1.2018. Premium členem jsem od 13.2.2018. Nemám zájem o automatické prodloužení tohoto členství za poplatek ve výši 2 247 Kč. Předpokládám, že výpovědní čtrnáctidenní lhůta se počítá ode dne zakoupení prémiového členství.
Pro urychlení výpovědi jsem dnes, 18.2.2018, vlastním písmem zaslala dokument emailem na zakaznickyservis@be2.cz, ve které odstupuji od smlouvy a žádám o smazání profilu.
Téhož dne jsem zasílala dotaz, jak odstoupit od smlouvy na zakaznickyservis@academic-singles.cz, obratem mi ale přišel automaticky generovaný e-mail, jak smazat profil, což ale neřeší můj problém.
Prosím tedy o zrušení tohoto členství, zamezení tak automatického stržení poplatku a smazání profilu.
Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 13.2.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce!
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 dochází k uzavření smlouvy ohledně placených služeb v okamžiku akceptace platebního závazku na příslušných internetových stránkách / aplikacích kliknutím na pole Potvrdit. Od tohoto okamžiku tedy běží 14 denní lhůta k odstoupení od smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘),
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.