Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21614Seznamka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2018, před 7 lety

Karolína Kaprová

Znění stížnosti

Dobrý den, chci vypovědět smlouvu na seznamce, na které jsem registrována od 31.1.2018. Premium členem jsem od 13.2.2018. Nemám zájem o automatické prodloužení tohoto členství za poplatek ve výši 2 247 Kč. Předpokládám, že výpovědní čtrnáctidenní lhůta se počítá ode dne zakoupení prémiového členství.

Pro urychlení výpovědi jsem dnes, 18.2.2018, vlastním písmem zaslala dokument emailem na zakaznickyservis@be2.cz, ve které odstupuji od smlouvy a žádám o smazání profilu.

Téhož dne jsem zasílala dotaz, jak odstoupit od smlouvy na zakaznickyservis@academic-singles.cz, obratem mi ale přišel automaticky generovaný e-mail, jak smazat profil, což ale neřeší můj problém.

Prosím tedy o zrušení tohoto členství, zamezení tak automatického stržení poplatku a smazání profilu.


Požadované řešení

Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 13.2.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 08:29, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 dochází k uzavření smlouvy ohledně placených služeb v okamžiku akceptace platebního závazku na příslušných internetových stránkách / aplikacích kliknutím na pole Potvrdit. Od tohoto okamžiku tedy běží 14 denní lhůta k odstoupení od smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2018 12:28, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného údaje‘),

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 16:40, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 19:08, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.