Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Přeji hezký den.
Dne 10.2. jsem byl nakupovat v Kauflandu v Písku. Při příchodu domů, a kontroly účtu s brýlemi jsem zjistil značné nesrovnalosti. Vepřová pečeně -plátky mi byla účtována cenou minutkového steaku 179, zatím co cena před zbožím byla, dle letáku 119,Kč. Druhá věc, vyúčtovaný krájený sýr EIDAM jsem vůbec nedostal a třetí , nejzajímavější, párky mi u kasy byly odebrány, že pokladní je nemá podle čeho namarkovat, že na sáčku nemám cenu, doma ovšem namarkované byly. Celkem jsem tedy při jednom nákupu, který vykazoval 525,47 Kč přišel o zhruba 63. Kč. Protože jsem sám doma, necítím se úplně zdráv,zpět to jet nešlo, ihned jsem volal, marně, nikdo to dlouhé minuty nebral. Našel jsem nějaké číslo pro reklamaci v Kaulandu, kde mi obratem odpověděli. že děkuji za zprávu a v nejbližší možné době se mým případem budou zabývat.Dnes je 19. 2. a nic.Na základě jejich slibu, jsem nedorozumění dál neřešil. Mohu napsat podrobnosti z účtenky-pokladního bloku. Čas-8.23.58 , obchod 2410 ,kasa 7 ,obsluha 710.
Jako důchodce si nemohu dovolit takovéhle vyhazování peněz, drobné nedostatky a reklamace jsme již dříve v Kauflandu také řešili, vždy v pohodě, i když za cestu navíc.Tohle už je ale dost velká chyba.
S důvěrou, že mi pomůžete, poradíte Sádlo Karel Písek.
Často nižší cenovka před zbožím než na pokladně.
Nemohu zasahovat do vnitřního chodu obchodu, ale dle mého názoru se v poslední době snížil stav zaměstnanců-viz prodejní pult a pokladny a lidé vrší chyby.Potom ale musí fungovat reklamace, třeba i po telefonu, ne že , když se vymarodím, nemám šanci reklamaci vyřešit. Toto mi bylo také řečeno na recepci, musíte přijít ještě ten den,jinak to řešit nebudeme. A jak mám přijít, když jsem rád, že mohu být doma v teple, telefon mi nikdo nebere a stejně musím na balkon ,jinde nefunguje a když napíši na udanou adresu odpovědi se nedočkám?
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum. Se zákazníky v našem centru komunikujeme prostřednictvím e-mailu, jako je tomu ve Vašem případně, nebo telefonicky.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.