Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Začaly mě chodit zprávy:PRÁVĚ JSTE NA ČÍSLE 774149224 ZAHÁJILI VYUŽÍVÁNÍ SLUŽBY PŘIPOJENÍ NA DEN, TA JE ZPOPLATNĚNA. ŽÁDNOU TAKOVOU SLUŽBU JSEM SI NEOBJEDNAL!!
Neobjednaná služba!
OKAMŽITĚ "SLUŽBU" ZRUŠTE!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den, pane Vanko,
Připojení na den může být na telefonním čísle aktivní, aniž bychom cokoliv účtovali. Poplatek 25,21 Kč naúčtujeme až v případě, že zaznamenáme datový přenos prostřednictvím Vašeho telefonního čísla. K tomu může dojít i bez Vašeho vědomí - například při zakolísání připojení přes Wi-Fi, při aktualizaci nějaké aplikace v telefonu (počasí, kontrola příchozích e-mailů...) atd. Víc o tom píšeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-mobilu/nevyzadana-sms-k-pripojeni-na-den/.
Jestli data prostřednictvím mobilní sítě vůbec nechcete využívat, můžete si připojení zablokovat v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni v sekci Nastavení služeb - Internet.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.