Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#21617Připojení na den

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2018, před 7 lety

Jaroslav Vanka

Znění stížnosti

Začaly mě chodit zprávy:PRÁVĚ JSTE NA ČÍSLE 774149224 ZAHÁJILI VYUŽÍVÁNÍ SLUŽBY PŘIPOJENÍ NA DEN, TA JE ZPOPLATNĚNA. ŽÁDNOU TAKOVOU SLUŽBU JSEM SI NEOBJEDNAL!!


Produkt

Neobjednaná služba!


Požadované řešení

OKAMŽITĚ "SLUŽBU" ZRUŠTE!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 07:52, před 7 lety

Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2018 09:42, před 7 lety

Dobrý den, pane Vanko,

Připojení na den může být na telefonním čísle aktivní, aniž bychom cokoliv účtovali. Poplatek 25,21 Kč naúčtujeme až v případě, že zaznamenáme datový přenos prostřednictvím Vašeho telefonního čísla. K tomu může dojít i bez Vašeho vědomí - například při zakolísání připojení přes Wi-Fi, při aktualizaci nějaké aplikace v telefonu (počasí, kontrola příchozích e-mailů...) atd. Víc o tom píšeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-mobilu/nevyzadana-sms-k-pripojeni-na-den/.

Jestli data prostřednictvím mobilní sítě vůbec nechcete využívat, můžete si připojení zablokovat v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni v sekci Nastavení služeb - Internet.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 16:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 19:55, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.