Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Mám službu na poskytování internetu na dobu neurčitou,výpovědní lhúta 3 měs.
Dal jsem výpověď 06.02.2018 a poskytovatel po mne požaduje za měsíc březen až duben úhradu v plné částce t.j.3x400,- kč Má na to nárok,nebou pouze na 20% s uvedené částky.Smlouvu jsem uzavřel v roce 2009 děkuji.Přímo ve výpovědi jsem žádal o zaslání sankcí za předčasné ukončení smlouvy,ale tu fa.Jiskranet neakceptuje a požaduje po mne úhradu v plné výši.
děkuji a s pozdravem J.Holub
internet HOME 4
Zrušit úhradu v plné výši a zaplatit pouze sankce za předčasné ukončení tj. 20% s požadované částky.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel uzavřenou smlouvu na dobu neurčitou, může smlouvu vypovědět zasláním písemné výpovědi. Po uplynutí výpovědní doby (běžně bývá 3 měsíce) bude smlouva ukončena. Smluvní výpovědní dobu je účastník smlouvy povinen dodržet, během ní za služby platí plnou částku a využívá je. Poté již žádnou sankci neplatí a smlouva je ukončena.
Pokud by se však jednalo o smlouvu na dobu určitou, pak takovou smlouvu může spotřebitel vypovědět ihned, avšak operátor může požadovat úhradu (sankci), která nesmí přesáhnout 1/5 zbývajících paušálů (nebo 1/5 zbývajících minimálních plnění (dle ustanovení § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích).
Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.