Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#21629Pokuta za odmítnuté LED žárovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2018, před 7 lety

Břetislava Štefániková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 23.1. 2018 mě navštívil zástupce firmy Comfort Energy pan A. Krakovský, následně došlo k uzavření smlouvy č. CMA50110060 o sdružených službách dodávky elektřiny… Přitom jsem p. Krakovskému výslovně řekla, že LED žárovky nechci a on si toto zaznamenal do vlastního dokumentu (jeho kopii mi bohužel nepředal) a LED si ponechal (toto jsem uvedla i v telefonickém rozhovoru se „zákaznickou podporou Comfort Energy“ o dva dny později.

Od této smlouvy jsem pak odstoupila 26.1.2018. Nyní po mě Comfort Energy požaduje také odstoupení od kupní smlouvy na LED žárovky a úhradu 2 000,- Kč. Jak je uvedeno výše, tak nemohu LED vrátit, protože jsem je odmítla převzít.

Mimo to i kdyby bylo požadováno odstoupení od kupní smlouvy na LED, tak toto bylo již provedeno současně s odstoupením od smlouvy CMA50110060, protože se jedná o smlouvy závislé – viz. výrok Ústavního soudu ze dne 13. prosince 2016. A samozřejmě je zde i nehorázný požadavek na úhradu 2 000,- Kč za 5ks LED. Zde by teoreticky přicházelo do úvahy maximálně uhradit obvyklou cenu, která je minimálně 5x nižší. To by mi je ovšem musel p. Krakovský předat, což se nestalo.

Poslední věcí je samozřejmě fakt, že k uzavření smlouvy došlo během podomního prodeje, který je v Olomouci zakázán od 1. ledna 2014.

Děkuji a prosím o radu, jak postupovat.

B. Štefániková


Produkt

CMA50110060


Požadované řešení

okamžité písemné storno požadavku na úhradu LED + úhrada za provolané peníze na infolinku cca 600,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2018 09:59, před 7 lety

Spotřebitelka nemá povinnost platit za zboží, které neobdržela. Pokud společnost žádá, aby spotřebitelka uhradila dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl.

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Spotřebitelka má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 20:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.