Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.8.2013 jsem reklamoval zájezd rezervačního čísla 36117:
Objednal jsem pro dva dospělé a jedno dítě zájezd v době od 9.7. do 19.7.2013 do destinace Turecko, Side, s ubytováním na 10 nocí v hotelu Leda Beach. První den a noc jsme však byli nuceni setrvat a přespat v náhradním místě, v hotelu ELIT KOSEGLU ve zcela jiné části města Side. V objednaném hotelu jsme byli ubytováni teprve až
následujícího dne. Delegátka CK nás informovala, že hotel Leda Beach nám za to poskytne kompenzaci ve výši 15 Euro, avšak personálu hotelu o žádné takové dohodě nebylo nic známo. Rovněž z poslední noci jsme v hotelu mohli strávit pouze její první polovinu, protože jsme byli nuceni pokoj vyklidit již ve 3:15 hodin, jelikož ve 3:30 hodin od hotelu odjížděl autobus svážející
nás k zpátečnímu letu. Běžně se pokoje vyklízí do 12:00 hodin. A k tomu, snídaňový balíček obsahoval potraviny ve výši pouhého zlomku hodnoty běžné snídaně v ceně zájezdu. Z objednaných a zaplacených služeb nám tedy nebylo splněno ve výši 15%. Za zájezd jsem zaplatil celkem 35.694 Kč a požaduji vrátit 15% z jeho ceny, tj. 5.354 Kč.
Dále jsem reklamoval poznávací výlet do Pamukkale dne 12.7.2013, protože jsme při něm byli nuceni absolvovat nejméně dvouhodinovou předváděcí akci v jedné z tamních firem na výrobu koberců, přičemž tato předváděcí akce nebyla uvedena v nabídce CK. Uvedeno bylo jen „Zastavíte se ve výrobně ručně tkaných koberců, kde budete mít možnost vidět celý proces výroby“, avšak prohlídka výrobního procesu trvala necelých 30 minut, zatímco další téměř dvě hodiny jsme se stali obětmi marketingové akce. Na poznávání rozvalin antického města Hierapolis a zejména světoznámých vápencových travertinů v Pamukkale nám kvůli tomuto předem neoznámenému
zdržení na předváděcí akci zbyly pouhé dvě a půl hodiny, které se ukázaly být jako doba nedostačující k tomuto účelu.
Za poznávací výlet do Pamukkale jsem zaplatil 163 Euro a požaduji vrátit zpět 40%, tj. 65 Euro, resp. v CZK příslušnou částku podle aktuálního kurzu.
Za zájezd jsem zaplatil celkem 35.694 Kč a požaduji vrátit 15% z jeho ceny, tj. 5.354 Kč.
Za poznávací výlet do Pamukkale jsem zaplatil 163 Euro a požaduji vrátit zpět 40%, tj. 65 Euro, resp. v CZK příslušnou částku podle aktuálního kurzu.
|
Tweet |
Obvykle se sleva z ceny zájezdu vyčísluje na základě frankfurtské tabulky slev, kde jsou procentuelně stanoveny pro jednotlivé nedostatky výše slev. Jinému než smluvnímu hotelu zde svědčí sleva 10-25%, přičemž by se patrně posuzovala podle počtu dnů, které byly v jiném hotelu stráveny.
V případě výletu je možné žádat přiměřenou slevu dle rozdílu mezi popsaným programam a tím, který se uskutečnil.
Společnost MARINE TOUR s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, a jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Jestliže společnost reklamaci odmítla uznat, může být případný spor řešen pouze v soudním řízení.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.