Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 19.02.2018 v 7.24 hod.mi volal kolega na moje číslo telefonu a následně mi operátor neoprávněně účtoval 7.50Kč
Vrácení výše uvedené částky.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Dobrý den, pane Marzi,
pokud jste byl v ČR a využíval jste číslo v naší síti, určitě jsme Vám za příchozí hovor nic nenaúčtovali. Rádi to zkontrolujeme přímo na Vašem telefonním čísle a zjistíme, za co byla čáska 7,50 Kč naúčtována, když nám napíšete přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.