Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21640LET ČSA OK strojem SMART WINGS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2018, před 7 lety

Vlasta Vébr

Znění stížnosti

Dobrý den, v nejdříve předesílám, že jsem si NIKDY nemyslel, že něco podobného napíšu, ale nadešel čas a jak sami vidíte, píšu to. Píše se mi to velice těžce, skoro mám slzy v očích, stále přemýšlím, zda to vůbec mám napsat.
Jako další předesílám, že jsem před pár lety nahlédl pod pokličku práce pro ČSA. Byl jsem vždy věrným cestujícím upřednostňující ČSA.
Nyní k věci - v loňském roce jsem letěl pracovně do MADRIDU a byla to linka ČSA, asi tušíte, že napíšu, že jsme usedali do stroje SMARTWINGS - moc věcí jsem na palubě neřešil, měl jsem na starosti kamaráda, který se tímto letem snažil zbavit svého strachu z létání, moc se to nepodařilo a to právě díky stroji SMARTWINGS. Tímto strojem jsme letěli jak tam i zpět.
Před třemi týdny jsem letěl do Bruselu, opět linkami ČSA, večerní let byl PERFEKTNÍ a to hlavně díky AIRBUSu ČSA, tedy na letu do BRUSELU. V neděli večer jsem letěl opět s ČSA zpět - obrovské překvapení , v tom negativním slova smyslu - když se v gatu objevil stroj SMARTWINGS. Stroje SMARTWINGS / TRAVEL SERVICE / u mé maličkosti pocit klidu NEVYVOLÁVAJÍ!
A nyní včerejší let OK 759 PARIS - PRAHA - jen pro info, přiletěl jsem do CDG z CHICAGA. Když opomenu spousty kontrol, které tu jsou ale hlavně pro nás jako cestující, když opomenu vzdálený terminál 2D, když opomenu neochotu francouzského personálu, opět to NEGATIVNÍ překvapení, když všude kolem vás jsou nápisy OK 759 ČSA a u rukávu je stroj SMARTWINGS - upozorňuji, že NIKDE nebyla zmíňka o stroji SMARTWINGS! A nyní podrobně - vedoucí kabiny, milá paní, ale působila VELICE amatérsky, tedy neprofesionálně. Druhá letuška mladá a hubená, nadšená z toho, že je letuška. Třetí - NE moc příjemná, po celou dobu působila stejným UNYLÝM výrazem. Instruktážní video - proč společnost SMARTWINGS má ve videu všude logo TRAVEL SERVICE a proč nesedí artikulace figuratntů ve videu se zvukem, který slyší cestující, to , že to reálně nemluví figuranti ve videu pozná i absolutní amatér a to tu nepíšu o tom, že se mnohdy stane, že mluví muž a na obraze je již slečna figurantka - snad chápete co tímto píšu, prostě ZVUK nesedě s obrazem. Včerejší let byl cca. o hodinu na odletu opožděný-ale to se stává. Seděli jsme cca 45 minut v letadle a NEDOSTALI ani doušek vody, jen jsme několikrát slyšeli, že SERVIS NA PALUBĚ je placený :-( Ano, na sedačkých - na záhlavních opěrkách - sice jsou ONY " LÁTKOVÉ " transparenty s logem ČSA, ale věřte mi, že TY už ONEN negativní pocit rozhodně nezmění.A to už nepíšu o tom, že mi v Paříži nepřeložili kufr i přesto, že měli o 45 minut více - dík zpoždění / to je ale TO NEJMENŠÍ - už se mi to stalo několi-x.S tím nemám problém/.
Ptám se, kde jsou profesionální letušky ČSA. Ptám se, kde jsou všechny stroje ČSA, které tedy alepoň u mě, vyvolávají pocit bezpečí a pohody a jsou zárukou klidného letu. Zřejmě mi tu budete chtít psát COSI o ekonomické situaci, nemusíte, ekonomice, myslím si, docela rozumím. Asi mi tu budete chtít psát cosi o předpisech, že spůlečnost SMARTWINGS má stroje v pořádku a tak podobně-opět nemusíte, věřím tomu, ale já tu píšu o TOM lidském pocitu, když máte LINKU ČSA, očekáváte tedy stroj s logem ČSA a v gatu před nástupem vidíte BOEING 737-700 SmartWings. Usednete do tohoto stroje, vidíte instruktážní video TRAVEL SERVICE, otevřete z kapsy v sedačce před vámi PALUBNÍ ČASOPIS a opět TRAVEL SERVICE, letušky působící amatérsky a opět TRAVEL SERVICE - píšu jen o mém lidském vnitřním pocitu. Ukrajinské Aerolinie přes všechny problémy, které měly a mají, stále létají svými stroji. Nemusíte mi ani psát, jaké letecké společnosti KDY nahrazovaly svoje lety stroji, které si od někoho pronajaly - opět nemusíte. Možná to bylo 1x či 2x, ale u ČSA se to stává pravidelností. Už vím, proč Američané milují AMERICKÉ - létají svojí americkou " érlajn" , čím létáme MY ČEŠI? ČSA? Asi už těžko - koupíte si letenku s ČSA, v gatu vidíte stroj SMARTWINGS a instruktážní video je TRAVEL SERVICE ?!
Vždy jsem si letenky kupoval a lety vybíral tak, aby odlety z Prahy byly operovány ČSA. Po těchto zkušenostech si budu dávat větší pozor na odlety z PRAHY. Věřte mi, že se mi toto velice těžce píše, opravdu jsem si NIKDY nemyslel, že to někdy napíšu, ale, stalo se a to JEN a nebo právě DÍKY těmto zkušenostem.
Pokud jste dočetli až sem, DĚKUJI za to. Díky i za to, že mi někdo odpoví.

Příjemný den přeje Vlasta Vébr / moderátor, herec a P.R, Tiskové a mediální agentury JV PRESS /


Požadované řešení

Vyjdření, proč to tak je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2018 13:03, před 7 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznický servis společnosti. Podobně je tomu i s obchodní strategií společností ve vztahu k tomu, jakými stroji se rozhodne zajíšťovat přepravu.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.