Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21644Bylinný čaj Tesco zdraví škodivý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2018, před 7 lety

Lucie Zatloukalová

Znění stížnosti

Nasadila je si očistnou byllinou kůru a nakoupila si Tesco bylinné čaje. Nyní jsem zjistila, že jsou plné škodlivých látek a možná mi zničili játra. Minulý měsíc jsem byla u lékaře s potížemi organismu a nemohl přijít na příčinu. Nní už se začíná vše vysvětlovat bylo možná poškozením jater z pití Tesco čaje. Čaje jsem nakoupila v Tesco Říčany


Produkt

Teso bylinný čaj


Požadované řešení

Finanční mimosoudní kompenzaci za poškozené zdraví


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2018 11:26, před 7 lety

Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká zemědělská a potravinářská inspekce. Jedině ona může prodejce sankcionovat za to, že prodává zdraví nebezpečný výrobek a uložit mu aby ho stáhl z prodeje.

Povinností každého prodávajícího je dodat zboží v pořádku, tedy v souladu se smlouvou, předpisy a bezpečností. Pokud tomu tak není, jedná se o porušení smluvní povinnosti a vzniklou škodu podle obecných pravidel hradí prodejce. Jelikož může jít taková odpovědnost do značně vysokých částek, přenáší se u škod nad 500 eur na výrobce. Částka se samozřejmě přepočítává dle aktuálního kurzu na koruny. Stejnou odpovědnost má dovozce či ten, kdo výrobek označil svým jménem nebo značkou.

Spotřebitelka však musí prokázat, že škoda vznikla v přímé souvislosti s vadou výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.