Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o vyřešení dnešní chyby v transakci při placení.
Dnes, 19. 2. 2018, jsem byla v 17:34:37 u kasy v Glóbusu na Černém mostě. Paní přede mnou byl namarkován nákup v hodnotě 395,36 Kč. Dala na pult bankovku s pětistovkou a nechala ji, aby si ji prodavačka vzala a vrátila ji drobné. Paní prodavačka si však nic nevzala, paní s nákupem si bankovku ihned vzala zpět a odešla. Přišlo mi to divné, ale jednak jsem už musela uklízet svůj nákup, a jednak jsem si řekla, že zřejmě to jsou již peníze na vrácení a nemyslela jsem, že by byla taková chyba možná.
Paní prodavačka byla od začátku od pohledu duchem nepřítomna a nejenom, že ji nebylo divné, že neměla v ruce peníze za nákup, ale ani to, že nedala paní na odchod účtenku od nákupu.
Dále bylo namarkováno moje zboží. V rychlosti, protože jsem nestíhala sbalit si všechno zboží do tašek, jsem přiložila svou kartu a zaplatila za nákup. Paní prodavačka mi velice pomalu podávala účet tušíc, že bylo něco špatně. Mně to v tu chvíli nedošlo, rychle sem balila nákup a spěchala na MHD. Doma jsem poté zjistila, že jsem zaplatila nákup i za paní přede mnou, protože paní prodavačka vytvořila pouze mezisoučet a poté markovala můj nákup dál. Z nákupního lístku je jasné, že od mezisoučtu se jedná jen o můj nákup, protože se tam nachází čistě moje veganské potraviny.
Prosím proto o vyhodnocení mé žádosti. Paní s nezaplaceným nákupem oskenovala svoji věrnostní kartu, od které je číslo #0450104406732. Jsem si jistá, že je možné dohledat, dá se říci zloděje, kterému nebylo trapné odejít s nezaplaceným nákupem a vzít si pohotově svoji bankovku zpět. Dále si jsem jistá, že na každé pokladně existují záznamy kamer, přes které lze dohledat, že si paní vzala bankovku zpět a odešla bez placení. Zítra mám v plánu do obchodu zajít a znovu vše vysvětlit a objasnit. Tam mohu doložit celou účtenku, moje kontaktní údaje z karty a ostatní požadované informace.
Do Glóbusu chodím moc ráda, protože se zde dají nalézt veganské potraviny za výhodné ceny, ale tento incident mě velice zklamal.
V textovém poli "další informace" zasílám data z účtenky, přes které by mělo být možno dohledat osobu a kasu, na které se incident stal.
Refundace a objasnění finanční nesrovnalosti.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den,
paní Görögové jsme rozdíl peněz za chybně namarkovaný nákup včera vrátili zpět.
Za tyto nepříjemnosti se jí ještě jednou velmi omlouváme a děkujeme ji také za toto upozornění. Kolegyně v hypermarketu na Černém Mostě bude opětovně proškolena.
S pozdravem
Globus ČR
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za rychlé a kladné vybavení mé stížnosti