Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21651Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2018, před 7 lety

Alena Chlastáková

Znění stížnosti

- OBJEDNALA JSEM SVETR MA E-SHOPU AYIRYDRESS.COM
- PLATBA PROBĚHLA KARTOU V ŘÍJMU 17
- V PODMÍNKÁCH BYLO UVEDENO DODÁNÍ 15-20 DNŮ.¨
- DODNES NEMÁM ANI ZBOZÍ ANI PENÍZE.
- POKOUŠELA JSEM SE JE KONTAKTOVAT, ALE BOHUZEL NEUMÍM ANGLICKY, A ONI K0MUNIKOVALI SICE V ČEŠTINE, ALE MUSELI POUŽÍT STROJOVÝ PŘEKLAD ČESKÉHO JAZYKA A PODLE TOHO TO TAKÉ VYPADALO - NEJDŘÍVE NAPSALI:
MÁŠ CHYBNOU ADRESU, NÁŠ DOPRAVCE NEMŮŽE DODAT - ODESLALA JSEM JIM TEDY ZNOVU SVOU ADRESU. POTÉ SE 14 DNŮ NIC NEDĚLO. KDYŽ JSEM ZAČALA NALÉHAT A VYROŹOVAT STÍZNOSTÍ NA POLICII A INFORMOVÁNÍM čoi, PŘIŠLA MI NEJDŘÍVE ZMATEČNÁ ODPOVĚĎ - ZBOZÍ SE VRÁTILO K DOPRAVCI, POKUSÍME SE ZNOVU DODAT. NATO PŘIŠEL DALŠÍ E-MAIL, VE KTERÉM PSALI - ZBOZÍ JE BUD POŠKOZENÉ NEBO ZTRACENÉ - NABÍZÍME TI VOUCHER V HODNOTĚ 399,- KČ NA DALŠÍ ZBOŽÍ. O SKUTEČNOSTI, ŽE JSEM ZAPLATILA DOHROMADY CCA 760,- kČ VČETNĚ DOPRAVNÉHO JE NEZAJÍMALO.
ODPOVĚDĚLA JSEM ŽE TRVÁM BUĎ NA DODÁNÍ ZBOŽÍ NEBO NA OKAMŽITÉM VRÁCENÍ ZAPLACENÝCH PENĚZ (VŠECH) A UVEDLA JSEM SVOJE BANKOVNÍ ÚDAJE.
OD TOHOTO OKAMŽIKU SE DOTEĎ NEDĚJE VŮBEC NIC! EMAILY S JEJICH KOMUNIKACÍ MÁM ULOŽENÉ, JEN SI MYSLÍM, ŽE NEJSPÍŠ ZBYTEČNĚ. PROTOŽE PŘES INTERNET PŘÍLIŠ NENAKUPUJI, NEJSEM SI JISTA JAK DÁLE POSTUPOVAT.


Produkt

Obj. č: 030655823672,Datum obj.: 2017-11-02 06:36:17. JEDNALO SE O SVETROVÉ ŠATY -BARVA: Červené VELIKOST: 3XL


Požadované řešení

Cotton Blends Color Block Long Sleeve Above Knee Casual Dresses (1955121996)
BARVA: Červené VELIKOST: 3XL
Kč 399.76 1 Kč 399.76

Mezisoučet: Kč 399.76
(+) Poplatky za dopravu: Kč 376.07
(-) Poukaz: Kč 0.00
CELKOVÝ SOUČET: Kč 775.83

ŽÁDÁM O NAVRÁCENÍ PENĚZ, TJ.CELOU ČÁSTKU VČ. DOPRAVNÉHO 775,83 KČ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 09:25, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitel by se mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatil při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.