Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den jako další jsem sedl na lep společtnosti be2.
Po zaplacení poplatku cca 150kč,se mi automaticky prodloužilo členství a po nějaké době jsem otevřel meil kde stálo že mám zaplatit 2247kč jelikož na meil nechodím často tak mi dále poslaly že dluh dávají insolvenční společnosti,přišel mi také dopis kde společtnost s Prahy žádá o zaplacení dluhu jinak budou muset podstoupit exekucí,jak mám dále postupovat,ze společnosti komunikuji meilem,dovolat se tam nelze.Dle Pražské společnosti již dlužím cca 15 000kč
Nefér chování
Dobrý den jako další jsem sedl na lep společtnosti be2.
Po zaplacení poplatku cca 150kč,se mi automaticky prodloužilo členství a po nějaké době jsem otevřel meil kde stálo že mám zaplatit 2247kč jelikož na meil nechodím často tak mi dále poslaly že dluh dávají insolvenční společnosti,přišel mi také dopis kde společtnost s Prahy žádá o zaplacení dluhu jinak budou muset podstoupit exekucí,jak mám dále postupovat,ze společnosti komunikuji meilem,dovolat se tam nelze.Dle Pražské společnosti již dlužím cca 15 000kč
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QGS5GG60
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opakovaně kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatou komunikaci,
děkujeme Vám.
Toto mi insolveční spol.napsala
Vážený pane,
Obdrželi jsme Váš přípis ve výše uvedené věci s žádosti o naše stanovisko
Vzhledem k tomu, že pohledávka nadále zůstává sporná, doporučíme našemu klientovi řešit danou věc soudní cestou a mimosoudní kroky ukončíme.
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: QGS5GG60
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 13/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den,zde jsem odepsal be2 výpověď
:Dobrý den,zasílám výpověd pod kterým jsem na tímto meilu u vás na seznamce regystrován a požaduji se zákona smazat profilu a osobních dat.
V daném případě se jedná o formulář pro odstoupení od smlouvy, niklov pro výpověď, nicméně platí, že právní jednání se mají vykládat primárně dle obsahu, takže je zapotřebí jej vnímat jako prokaztelnou snahu o ukončení smlouvy.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: QGS5GG60
Dobrý den.
Přiložené odstoupení od smlouvy bylo odeslané k datu: 19/12/2017 (tj. v průběhu Prémiového období: 13/11/2017 - 13/02/2018) a - v případě, že je opomenuta skutečnost, že se nejedná o výpověď Prémiového členství - vztahuje se na zastavení prodloužení Prémiového členství po: 13/02/2018.
Po 13/02/2018 nebylo již Vaše Prémiové členství prodloužené, v současnosti je však vůči Vám evidovaný dlužný poplatek za období 13/11/2017 - 13/02/2018, který nebyl do dnešního dne uhrazen.
Děkujeme Vám.
D-Test:vidíte že Be2 používá stále stejné fráze o všeobecných podmínkách a dané fráze zákona které jste jim zaslaly vůbec nevnímají:Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Toto Be2 vůbec nevnímá.
Dále jsem jim zaslal toto:Dobrý den smlouvu neuznávám od samého počátku, protože protistrana při jejím sjednávání použila lest a jiné nekalé obchodní praktiky, takže je smlouva absolutně neplatná. Dále je též relativně neplatná, čím tímto namítám cestou toho, neboť ta firma nemá nikde žádnou adresu a první a jediný kontakt z jejich sféry dispozice, na který se dá odpovědět bývá obvykle inkasní agentura Intrum Justitia. Pokud případně Intrum Justitia tuto námitku relativní neplatnosti nevyřídí (a nepořídí o tom důkaz), tak se stane osobně odpovědnou za škodu ve smyslu ustanovení § 2901 – § 2903 občanského zákoníku, což po ní budete velmi důsledně vymáhat. Pokud je Intrum Justitia či Be2 jiného názoru a baví vás prohrávat soudy a platit soudní výlohy, žaluje mne s mám rodinným právníkem jsme připraveni,veškerou komunikaci jak emilovou tak formě dopisů mohu prokázat u soudu.
Krom toho další formu výpovědi:
be2_výpověď-kopie.docx
1 / 1
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Fax: +49 89 – 95 46 41 05
Urgence Zrušení VIP statusu:
Jméno : Vlastimil Bilík
Adresa : ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
E-mail :vlast☆☆☆☆@email.cz
Uživatelské jméno : Vlastik
Datum získání VIP statusu : *******
Uhrazená částka : 149,- Kč
Důvod vypovězení : měsíc na zkoušku stačí
Zároveň odvolávám souhlas se zpracováním osobních údajů a požaduji jejich odstranění ze všech Vašich databází!!
Urgence výpovědi ze dne 4.2.2018 (zaslána e-mailem), z 5.2.2018(zasláno e-mailem).
V Ostravě dne: 5.2.2018
Formu sdělení informací ohledně trvání závazku a ceny za službu shledáváme s odkazem na naše předchozí vyjádření skutečně jako problematickou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: QGS5GG60
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Zdravím dtest,toto mi přišlo od Be2,mám to brát jako zdárné ukončení dluhu?
:Ticket#2018030210018528] Academic singles: Zastavení procesu
vymáhání.
Dobrý den.
Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již jako ústřetový krok z naší strany - v plné výši - stažen.
Děkujeme Vám.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Zaslané sdělení lze vnímat jako vzdání se případného nároku ze strany společnosti. Spotřebiteli doporučujeme si veškerou komunikaci uschovat a archivovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: QGS5GG60
Dobrý den.
Tímto bychom Vám rádi potvrdili, že požadavek na úhradu dlužného poplatku byl (v plné výši) stažen,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.