Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21655Nehygienické chování pokladni

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Martina Lukešová

Znění stížnosti

Dne 19.02.2018 jsem byla kolen jedné hodiny odpolední nakupovat v Lidlu v Chomutově v ulici Wolkerova. Chce si stěžovat na chování vaší pokladní, která byla na pokladně číslo dvě, na tričku měla jmenovku Šárka. Všimla jsem si, ze když vrací peníze zákazníkům, tak si nasliní prsty, sáhne do kasy a tou samou rukou dává lidem peníze do ruky. Můžete mi vysvětlit, jak tohle může pokladni dělat? Vždyť je to nechutné, nehygienické a nehledě na to existují navlhčovače prstů, které maji na pokladně.


Produkt

Chování pokladní


Požadované řešení

Přeškolení pokladní ohledně hygieny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 07:06, před 7 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2018 12:54, před 7 lety

Dobrý den, paní Lukešová,

je nám líto, že Vám tato situace znepříjemnila nakupování v naší prodejně. Děkujeme ovšem za upozornění. Předáme jej odpovědným vedoucím, kteří se postarají o opětovné proškolení perosnálu.

Věříme, že příště už bude vše v pořádku.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.2.2018 13:11, před 7 lety


Martina Lukešová

Hodnocení: