Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 19.02.2018 jsem byla kolen jedné hodiny odpolední nakupovat v Lidlu v Chomutově v ulici Wolkerova. Chce si stěžovat na chování vaší pokladní, která byla na pokladně číslo dvě, na tričku měla jmenovku Šárka. Všimla jsem si, ze když vrací peníze zákazníkům, tak si nasliní prsty, sáhne do kasy a tou samou rukou dává lidem peníze do ruky. Můžete mi vysvětlit, jak tohle může pokladni dělat? Vždyť je to nechutné, nehygienické a nehledě na to existují navlhčovače prstů, které maji na pokladně.
Chování pokladní
Přeškolení pokladní ohledně hygieny.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Dobrý den, paní Lukešová,
je nám líto, že Vám tato situace znepříjemnila nakupování v naší prodejně. Děkujeme ovšem za upozornění. Předáme jej odpovědným vedoucím, kteří se postarají o opětovné proškolení perosnálu.
Věříme, že příště už bude vše v pořádku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení: