Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, minulý rok jsem se registroval na seznamce be2 a zaplatil kartou měsiční poplatek 149 kč. Na seznamku jsem moc nechodil, nefunguje. Poté mi bylo z účtu strženo bez mého vědomí částka 2247 Kč. Zjistil jsem to po 3 měsících a zablokoval kartu. To bylo asi v srpnu, chtěli strhnout další platbu. Asi jsem se v tu chvíli lekl a změnil email na bukajakcim@seznam.cu. Toto mi bylo i potvrzeno emailem. Několikrát jsem žádal o zrušení členství ale bez výsledku. Prý nejdříve musím zaplatit. Minulý rok v prosinci mi přišel dopis, jako upomínka od vymáhací společnosti Intrum Justitia. Vymáhají po mě další peníze a jistotu, že když bych zaplatil tak že se členství zruší nemám. Pravděpodobně by se to opakovalo protože nemám od nich žádné platební udaje. Dopis od vymáhací společnosti mi přišel jeden a prý je to už druhá upomínka. Dopis přišel jako obyčejná pošta a mohl se klidně někde ztratit. Kontaktoval jsem paní Dvořákovou ale ta si nedá nic vysvětlit. Podal jsem i trestní oznámení na policii ale podle různých fór se mi asi vysmějí protože to není trestný čin ale přestupek.
Nyní jsem zjistil že mám asi záznam v bankovních registrech. Nechal jsem si je dnes prověřit jestli to nebyla náhodou společnost BE2. Výsledek zatím není známé.
zrušení členství BE2
Ukončení členství na seznamky be2. ukončení vymáhání od společnosti Intrum Justitia. Pokud bude záznam v bankovních registrech od společnosti BE2 rád bych aby byl z registru vymazán záznam.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SXEEXN38
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2, překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ano, dříve jsem kontaktoval společnost a ta mi odpověděla. Ale chci mít jasno. Chci aby bylo od vymáhací společnosti ukončené stíhání. Nemám zájem o to platit členství které jsem nevěděl že využívám. CHci potvrzení od vymáhací společnosti, že případ je ukončený a nebude po mě vymáhat další peníze. Zároveň od BE2 písemně ukončit členství a smazat veškeré kontaktní údaje.
Děkuji
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SXEEXN38
Dobrý den.
Vyjádření ve výše uvedené záležitosti ze strany be2, i veškeré související informace, Vám již byly zprostředkované Oddělením pohledávek be2,
děkujeme Vám.
Dobře takže musím zaplatit 2247 Kč aby byl případ ukončen? To jako vážně? Netušil jsem ani že mi automaticky někdo může vzít peníze z účtu bez mého souhlasu!!! Je to nehorázné!!! Kdybych si toho nevšiml na vypise připravila by mě BE2 o spoustu peněz a za co? Za to že jste mi udělali účet na nějakém webu který nefunguje. Nejde na něm obnovit hesla a skoro půl roku jsem ani netušil jaký tam mám registrační údaje? Spoléhate na to, že spousta lidí nečte. Fakt supr! Co mám teda dělat?
V tomto a podobných případech je zásadní, zdali spotřebitel platně souhlasil s automatickým prodlužováním svého závazku, anebo ne. Dle našich informací o tom, jak vypadá informace o automatickém prodloužení na platebních stránkách v případě společnosti be2, jsme toho názoru, že prodlužování závazku platně sjednáno není. Poskytnutou informaci je totiž zapotřebí posoudit nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Při zohlednění barvy a velikosti písma a jeho kontrastu s podkladem tak informaci hodnotíme jako nedostatečnou. V takové situaci nevzniká společnosti nárok na uhrazení jiné částky než měsíčního poplatku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: SXEEXN38
Dobrý den.
Informace, související s realizací prodloužení Vašeho Prémiového členství, Vám byly přeslané již ze strany Oddělení pohledávek ke dni 04/01/2018. V případě jakýchkoliv dotazů, spojených s obnovou hesla či registračními daty v rámci profilu, prosím kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Nevim co myslíte? Žádný email od vás nemám. Můžete ho sem vložit?
Rád bych dostal konečně odpověd na to co mám teda dělat. Nechci nic prodlužovat chci jen smazat profil a svoje data co máte v systému abych měl konečně od vaší společnosti pokoj!
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SXEEXN38
Dobrý den.
Na uvedený email jste sám ke dni 04/01/2018 reagoval - překontrolujte si prosím komunikaci s be2, děkujeme Vám.
Případ bude možné uzavřít a profil vymazat jakmile bude z Vaší strany uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný,
děkujeme Vám.
Dostanu nějaké potvrzeni že je profil smazán a že po mě nebudete chtít další peníze???
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SXEEXN38
Dobrý den.
Jakmile bude dlužný poplatek uhrazený, budete moci svůj profil vymazat i sám.
Výpověď/ zrušení prodlužování Vašeho hrazeného členství Vám bylo potvrzené již ze strany Oddělení pohledávek k datu: 05.01.2018.
Hodnocení:
Komentář: BE2 nevěřím ale zaplatím, jen nejsem spokojený protože to musím zaplatit. Nechci mít žádné záznamy jako dlužník nebo nevím co by se mohlo stát.