Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#2166Neprofesionální výkon služeb zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Karel Toth

Znění stížnosti

Vážený poskytovateli,
ač nerad ale okolnosti mě k tomu donutily.Volím tuto cestu,jsem respektive byl jsem Vaším zákazníkem č:10209 cca 6let.Byl jsem spokojen a bez problému jsem plnil svoje závazky.Avšak od léta 2013 jsem začal mít problémy s poskytnutým připojením.Vzhledem k tomu,že jediný kontakt je FB profil,tak jsem tam v dobré víře a slušnosti tento problém popsal.Nikdy,a to ani po mých 5 napsaných stížnostech se mi nikdo z Vašich ZAMĚSTNANCŮ NEOZVAL.Vždy jenom napište svoje zákaznické číslo.Tak jsem napsal,a tím to skončilo.Jelikož jsem člověk trpělivý,tak jsem to snášel až do 15.12.2013.A to byl den,kdy moje trpělivost dokonale skončila.Víte,já si taky potřebuji přečíst emailovou poštu,a já ač jsem měl zaplaceno za služby,tak jsem nemohl.No tedy změřil jsem si rychlost připojení,a místo 1Mb jsem naměřil 7Kb.Opět jsem psal na FB profil,a opět nic.Dovoluji si konstatovat,že si vaši zaměstnanci neplní svoje svěřené úkoly.Podívali jste se někdy na FB profil UFONA kolik lidí tam ruší smlouvy pro nespokytnuté služby ale jejich nucené placení?A nejsou to lidé,kteří jsou u UFONA krátce ale jako já.Zřejmě jsou si Vaši zaměstnanci jisti svými pracovními místy.

Kvůli neprofesionálnímu přístupu Vašich zaměstnanců jsem 15.12.2013 odpojil mé vlastní zakoupené zařízení a služeb přestal využívat.Dokladem je o ukončení služeb zpráva na FB prifilu UFONA.Od tohoto data,jsem neodebral žádná data a stejně je mi služba účtována jako za plný odběr.Byl bych rád,kdyby mi bylo dokázáno,že jsem data odebral.Navíc,když jsem měl rozhovor z Vaším zaměstnancem z obchodního oddělené 29.1.2013,jméno si nepamatuji,jsem nemohl uvěřit vlastním uším.Cítil jsem se jako největší gauner v tomto státě.Když jsem v klidu chtěl projednat,že už nevyužívám služeb,které jsem ani nemohl,se mi dostalo AROGANTNÍHO VULGÁRNÍHO CHOVÁNÍ A NAKONEC VÝHRUŽKY EXEKUTOREM.Vzhledem k tomu,že jsem člověk klidný a nejsem zastáncem ukvapených rozhodnutí bych bych toto jednání příště,pokud by nějaké bylo si na svoji osobu vyprosil neopakovat.Neprofesionální přístup Vašich zaměstnanců mě přiměl k tomu,že služeb sítě UFON od 15.12.2013 nevyužívám,a ani využívat nebudu a nechci.Peníze žádné nedlužím a podané stížnosti je možno dohledaT na FB profilu UFONA.


Požadované řešení

Jednoduché,
vzhledem k tomu,že nejsem smluvně vázán žádám.Neprodlené ukončení služeb,vymazání z databáze a v neposlední řadě vrácení peněz účtovaných neoprávněně za neodebrané služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 02:24, před 11 lety

V tomto případě byla patrně uzavřena smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací. V případě, že neodpovídá poskytování služby sjednaným podmínkám, je možné smlouvu reklamovat, nejlépe písemným prokazatelným způsobem. V případě, že není reklamace vyřízena, doporučujeme podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
I přes to, že není služba poskytována plnohodnotně, je třeba ji ukončit dle smluvních podmínek.
Dle § 4 exekučního řádu je zakázáno užívat slov jako je exekuce nebo exekutor, pokud nejde o výkon exekučních titulů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 11:34, před 10 lety

Dobrý den pane Tóthe,
naši společnost je možné kontaktovat telefonicky na zákaznické lince, elektronicky prostřednictvím Facebooku nebo emailové adresy, písemně na kontaktní adrese.
Dne 9.5.2013 jsme Vám na základě přístěvku z Facebooku nabídli novou službu Mobilní internet 8 GB.
Dne 6.2.2014 jsme přijali písemnou výpověď. Službu jsme ukončili v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami k 31.3.2014.
Váš zákaznický účet je k dnešnímu dni vyrovnán.

S pozdravem

Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 19:36, před 10 lety

Stížnost považujeme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.