Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#21661Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Štěpánka Mikesková

Znění stížnosti

Multifunčkní vysavač jsem zakoupila 19.7.2016.
1.reklamace - 14.6.2017 nefunguje aretace u teleskop. tyče
23.6.2017 výměna tyče
2.reklamace - 19.8.2017 nefunguje čerpadlo a šamponování
8.9.2017 závada se neprojevila - neuznaná reklamace
3.reklamace - 16.9.2017 nefunguje čerpadlo a šamponování
13.10.2017 vyčištění zaneseného čerpadla
4.reklamace - 11.11.2017 nefunguje čerpadlo a šamponování
14.12.2017 čištění čerpadla, výměna trysky
(překročeno 30 dní)
5.reklamace - 20.12.2017 nefunguje čerpadlo a šamponování
20.12.2017 Návrh na odstoupení od smlouvy
18.1.2018 závada se neprojevila - neuznaná reklamace
Při převzetí 22.1.2018 vyzkoušeno přímo v ochodě - šamponování opět nefunguje.
6.reklamace - 22.1.2018 reklamace reklamace
22.1.2018 Návrh na odstoupení od smlouvy
9.2.2018 závada se neprojevila - neuznaná reklamace
tel. rozhovor s panem Tomáškem z reklamačního
oddělení - vysavač pracuje správně, zasláno DPD
13.2.2018 převzetí vysavače od DPD
13.2.2018 Tel. rozhovor se servisním technikem, postup dle jeho rad. Vysavač opět nestříká vodu. Servisní technik navrhuje novou opravu, tj. výměna čerpadla a trysek.
17.2.2018 V Euronicsu v Jablonci nad Nisou nebyl p. Tomášek. Paní prodavačka mi poradila, ať se obrátím na vedoucího prodejny P. Jakubce.
19.2.2018 Pan Jakubec nezastižen na prodejně. Tel. číslo nebo email přímo na něj mi nebyl sdělen.


Produkt

Vysavač Zelmer AQUAWELT PLUS VC 7920.0 ST


Požadované řešení

Chtěla bych odstoupit od smlouvy. Nechci podávat novou reklamaci. Servisní technik připustil novou opravu, ale já už výrobku nevěřím. Jsem z Liberce a reklamace jezdím vyřizovat do Jablonce, měla jsem s dopravou již velké výdaje. Požaduji vrátit peníze, vyřídit vše v jednom kroku přímo na prodejně. Tohle se ještě u žádné reklamace nestalo. Obracím se na vás, protože jsem v této věci bezradná. Děkuji předem za pomoc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 11:20, před 7 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou. Důvodem k odstoupení od smlouvy je dle ustálené judikatury třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.

Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.