Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21664Zrušení členství-nezávadné rande.online

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Roman Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.1.2018 jsem ukončil členství výpovědí a to jak na faxove číslo, které společnost udává tak i na e-mail. Obojí mám potvrzené. 30.1.2018 mi přišel e-mail, že mé členství bude ukončeno k 3.3.2018.Od doby co mi byla výpověď potvrzena mi žádné služby nebyli nabízeny, tudíž jsem ani žádných nevyužíval. Dnes mi však opět přišla upomínka na zaplacení 499,- Kč. Tak nevím zda si ze mě dělají srandu či to myslí vážně a zkoušejí kdo se chytí.


Požadované řešení

nic neplatit!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 12:47, před 7 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci). K vymáhání údajné pohledávky by musel existovat právní důvod.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 15:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.