Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#21666Výpověď smlouvy UPC

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Denis Korchun

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.01.2018 jsem podal výpověď veškerých služeb u UPC ČR kvůli navýšení ceny za internet. Česká pošta ale psaní doručila až 16.01.2018. Fyzicky jsme od UPC již odpojeni (internet a TV, pevnou linku nepoužíváme) a zbývá za nás poslat pouze zařízení.

Bylo by možné toto vyřešit jinak, než platit za nevyužívané služby další měsíc?

Mockrát děkuji za vyřízení,
Denis Korchun


Požadované řešení

Mělo by být uznáno podání výpovědi do 15.01.2018, a tím snížena o měsíc výpovědní doba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 13:22, před 7 lety

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Výpověď je účinná jejím doručením. Dle § 570 odst. 1 občanského zákoníku platí, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.

Všeobecné podmínky společnosti UPC bod 2.7.1. Výpověď Smlouvy stanoví: "Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu ve 30 denní výpovědní době. Výpovědní doba začne běžet následující den po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2018 18:00, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. V rámci provedeného šetření bylo zjištěno, že klient se se svojí stížností obrátil přímo na společnost dTest, aniž by reklamaci týkající se výpovědi smlouvy a data následného odpojení služeb zaslal také společnosti UPC. Po podrobném šetření ze strany společnosti UPC (a to dle podacího čísla zaslané výpovědi) však bylo zjištěno, že výpověď klienta byla na P.O.Box doručena již 15.2.2018, byť dle razítka ji společnost UPC obdržela až 16.2.2018. S ohledem na tuto skutečnost, byla stížnost klienta uznána a smlouva byla ukončena zpětně k 15.2.2018, o čemž byl klient informován. Stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.3.2018 18:27, před 7 lety


Denis Korchun

Hodnocení: