Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21669Zboží objednáno a zaplaceno ale po více než 2 týdnech bez reakce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Roman Siegl

Znění stížnosti

Dne 5.2.2018 jsem provedl na obchodu 3dstruny.cz je to stejný jednatel jako TONER 1 s.r.o. či donedávna Náplně.com odsud ho již vyhodili p. Kudrjavceva ,objenávku číslo 09062452 jsou to 2 kusy náplně do tiskárny PETG oranžová a bílá, objenávku jsem téhož dne zaplatil což byla chyba, platbu jsem provedl přes GoPay ID 3476157139 ve výši 1064.00 CZK Kč i s poštovným, přišli mi 2 maily jedn jako objednávka z info@3dstruny.cz a potvzení z GoPay ID 3476157139 poděkovalo mi to za platbu, po týdny mi bylo divné že mě neoslovila pošta, tak jsem se začal pídit .
Nejprve několikrát psal na info@3dstruny.cz, nebo kudrjavcev@naplne.cz co se děje že nemám zprávu o vyexpedování zboží či doručení ale bez odezvy, pak jsem opět několikrát psal ,že odstupuji od smlouvy a že chci vrátit peníze zpět na účet který jsem zaslal mailem, pak jsem našel i telefon na p. Kudrjavceva 777 757 051 ten to několika zazvoněních položí.
Jak mám dále postupovat v této kauze ?

Bohužel jsem zjistil ,že nejsem první s touto zkušeností viz recenze

https://obchody.heureka.cz/3Dstruny-cz/recenze/

S pozdravem Siegl


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet kupujícího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2018 13:27, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2018 15:20, před 7 lety

Částka 1.064,- Kč byla v plné výši vrácena prostřednictvím platební brány GoPay na účet kupujícího. Kupujícímu bylo zároveň zasláno potvrzení o vrácení částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 15:09, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 19:51, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.