Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2167Neuznaná reklamace pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2014, před 11 lety

Roman Yuzvak

Znění stížnosti

Dobrý den.

Potřebuji pomoc ohledně reklamace pračky kterou jsem zakoupil přes internet na portálu: Levneelektro.cz Obal spotřebiče nebyl poškozen proto jsem neměl důvod při převzetí rozbalit spotřebič úplně. Zkontroloval jsem pouze horní část spotřebiče. Řidič přepravní společností PPL 21.1.2014 mně spotřebič dodal přímo do bytu.Zdůrazňují ten fakt že obal pračky nebyl poškozen. Obal spotřebiče nelze prokázat(vyhodil jsem ho). Až poté jsem zjistil že pračka je poškozena. Prodejce uz podruhé reklamaci zamítl(důvod že jsem neprokázal obal a pračku po převzetí od přepravní společnosti jsem poškodil sám). V bytě k takovémuto poškození pračky v žádném případě nemohlo dojit. Kromě poškozeného těla v zadní spodní častí pračky,jeden ze čtyř šroubu určených pro převoz pračky byl úplně vyrván a ohnutý. Další šroub ihned pod nim je zahnutý směrem nahoru. Zadní kryt který je přišroubováný šroubky je také deformovaný.Dle mého názoru pračka byla poškozena výrobcem, ale prodejce to nechce řešit. Předem Vám děkuji za odpověď.

S pozdravem


Produkt

HOTPOINT ARISTON Aqualtis


Požadované řešení

Požaduji výměnu spotřebiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2014 15:24, před 11 lety

V tomto případě není jasné, kdy bylo zboží objednáno, tedy kdy byla uzavřena kupní smlouva. Pokud bylo zboží objednáno v roce 2013, lze uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb, občanského zákoníku. Pokud k objednávce došlo v roce 2014 lze se vůči prodejci domáhat nároků z neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Ovšem v obou případech platí, že pokud prodejce neprokáže, že spotřebiteli předal výrobek v pořádku, považuje se vada za existující již při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 13:04, před 10 lety

Společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.