Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#21676Neuznané vrácení zboží ve lhůtě 14 dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Petr Filip

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 11.1.2018 (datum prodeje) jsme s přítelkyní zakoupili přes e-shop - Intertet MALL,a.s.
hudební přehrávač Sencor SMC 603 v ceně 1 499,- Kč s DPH.
Doma jsme ho vyzkoušeli, ale zaseklo se nám tam CD a nešlo vyndat.
Zboží jsme se tedy rozhodli v zákonné lhůtě 14 dní vrátit. Zboží jsme vraceli 19.1.2018 na pobočku internetového obchodu Mall v Liberci, Soukenné náměstí 2a/669. Tam jsem jasně řekli, že odstupujeme od smlouvy ve lhůtě 14 dní, ale že tam je zaseknuté CD a to, že bychom rádi chtěli zpět. Byl sepsán reklamační protokol č. 2600415871, kde je jasně uvedeno, že odstupujeme od smlouvy ve lhůtě 14 dní, a že chceme vrátit peníze na náš bankovní účet a osvobozené CD zaslat na adresu trvalého bydliště.
Poznámka: Pracovník společnosti Mall se rovněž pokusil CD vysvobodit, ale bez úspěchu.
Po několika dnech jsme obdrželi vrácené zboží na adrese trvalého bydliště s vyjádřením, že přístroj je plně funkční. Vzali jsem si pouze naše CD a přehrávač šli vrátit na pobočku a nadále jsme tvrdili, že toto zboží již nechceme a trváme na vrácení peněz. Firma Mall, ale tvrdí, že toto již není možné, protože již uplynula doba 14 dní, a že se zákonná lhůta 14 dní vztahuje pouze na vyzkoušené a nevhodné zboží a né na nefunkční a že servis něco říká. To nás nezajímá, co říká servis my jsme se servis žádnou smlouvu neuzavírali. Zanechali jsme tedy zboží na prodejně (potvrzení o zanechání na prodejně dne 31.1.2018 je napsáno na faktuře) a stále a bezvýsledně se dožadujeme vrácení našich peněz.

Předem děkuji za Vaši pomoc při vyřizování naší reklamace


Produkt

Sencor SMC 603. Kód zboží: 584882


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet za hudební přehrávač. Omluva za jednání firmy Mall by se hodila, ale není nutná, s tímto obchodem jsme už tak jako tak skončili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 11:52, před 7 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost toto odstoupení respektovat. Pokud však bylo zboží poškozeno, může prodávající po spotřebiteli žádat kompenzaci. Kompenzace by však měla být přiměřená a měla by nahradit pouze skutečné náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. Prodávající by tak mohl snížit částku (přiměřeně vzhledem k povaze vady - jedná se o estetickou vadu či o vadu funkční), kterou bude spotřebiteli vracet.

Z výše uvedeného vyplývá, že prodávající je povinen odstoupení od smlouvy respektovat. Zaslal-li zboží zpět spotřebiteli, nejednal v souladu s právními předpisy. Prodávající je proto stále povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky, které od něho přijal (částka však může být ponížena vzhledem k míře poškození). Dále je v jeho zájmu, požádat spotřebitele o zaslání zboží zpět. Náklady na vrácení zboží však již musí nést prodávající.

Nebude-li možné mezi stranami sporu prostřednictvím naší služby nalézt smírné řešení, mohou se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz) nebo na příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2018 11:42, před 7 lety

Vážený pane Filipe,

Vaší stížnost jsem nyní předala na kompetentní oddělení a jakmile obdržím konkrétnější vyjádření k danému postupu a řešení, budu Vás následně obratem informovat.

Bohužel v tomto případě výrobek jevil známky poškození, kdy nebylo možné CD vyjmout. Došlo k tomu však z důvodu nedostatečné informovanosti z návodu ke zboží a výrobek byl zcela funkční.

Děkuji za strpení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 22:55, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.6.2018 15:02, před 7 lety


Petr Filip

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

Firma MALL.CZ uznala své pochybení a dnes 1.6.2018 - po více jak třech měsících, byla částka, po naší další upomínce, skutečně připsána na náš účet.
Tímto bych chtěl poděkovat společnosti dTest za pomoc při řešení toho sporu.
Bez pomoci dTestu bychom se svých peněz stěží domohli.

S pozdravem Váš dlouhodobý předplatitel