Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 20.2.2018 jsem v prodejně Lidlu v ulici Na Slupi 2103/2c, Praha-Nové Město v čase cca 11:50 až 12:00 u poslední pokladny nalevo platila nákup jednou 2 000 Kč bankovkou.
Pokladní nicméně tuto platbu započítala pouze jako 1 000 Kč. Když jsem na to pokladní upozornila, odnesli s dalším zaměstnancem kasu přepočítat někam na jiné místo, kam mi nebyl povolen vstup.
Poté se vrátili a řekli mi, že v kase žádné další peníze nebyly.
Žádám společnost lidl o prověření např. pomocí kamerového záznamu jakou bankovkou bylo placeno a o náhradu 1 000 Kč v případě že se prokáže, že došlo ze strany obchodu k bezdůvodnému obohacení.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Mammadli,
vše jsme prověřili u odpovědných vedoucích a bohužel Vám v tomto případě nemůžeme pomoci. Kolegové postupovali správně a poté, co kasu v zázemí prodejny převážili, zjistili, že částka souhlasí a žádnou nesrovnalost neobjevili.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.