Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#21678Nesprávné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Gulnaz Mammadli

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.2.2018 jsem v prodejně Lidlu v ulici Na Slupi 2103/2c, Praha-Nové Město v čase cca 11:50 až 12:00 u poslední pokladny nalevo platila nákup jednou 2 000 Kč bankovkou.

Pokladní nicméně tuto platbu započítala pouze jako 1 000 Kč. Když jsem na to pokladní upozornila, odnesli s dalším zaměstnancem kasu přepočítat někam na jiné místo, kam mi nebyl povolen vstup.

Poté se vrátili a řekli mi, že v kase žádné další peníze nebyly.


Požadované řešení

Žádám společnost lidl o prověření např. pomocí kamerového záznamu jakou bankovkou bylo placeno a o náhradu 1 000 Kč v případě že se prokáže, že došlo ze strany obchodu k bezdůvodnému obohacení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 11:11, před 7 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2018 15:31, před 7 lety

Dobrý den, paní Mammadli,

vše jsme prověřili u odpovědných vedoucích a bohužel Vám v tomto případě nemůžeme pomoci. Kolegové postupovali správně a poté, co kasu v zázemí prodejny převážili, zjistili, že částka souhlasí a žádnou nesrovnalost neobjevili.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2018 12:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2018 09:38, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.