Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 06.01.2014 mi byly poníženy nasbírané body o -8140b. Tuto skutečnost jsem zjistil při náhodné kontrole svého konta při čerpání paliva dne 24.1.2013. Se svou stížností jsem se ihned obrátil na obsluhu stanice, která mne však odkázala na zákaznickou podporu.
Po telefonickém kontaktu jsem byl informován, že došlo ke změně VOP, které nově definují, že platnost nasbíraných bodů je časově omezena. V předcházející verzi VOP, které byly v platnosti při mém vstupu do klubu toto neplatilo.
O změně VOP jsem nebyl žádným způsobem informován, proto odečtení bodů s ohledem na nové VOP považuji za neoprávněné.
Do klubu jsem vstupoval písemnou přihláškou.
Provozovatel má k dispozici mé kontaktní údaje (adresa,e-mail).
Shell smart card: 70043206106566610
Požaduji neprodlené navrácení neoprávněně stržených bodů ve výši 8140.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na tom, co bylo uvedeno ve smlouvě nebo obecně podmínkách sbírání bodů. Pokud je zde upravena možnost jednostranné změny, měla by se vztahovat na body nasbírané až po účinnosti změny a zpětně nenastavovat nevýhodné podmínky.
Společnost Shell Czech Republic a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.