Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#21680Nebere láhve, které jsou zálohované

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Jakub Durec

Znění stížnosti

Koupil jsme Mattoni zálohovanou automat to nebere ale 4kč zálohu u pokladny chcete tak kde jsme


Produkt

Mattoni jemně perliva


Požadované řešení

Aby to ten automat bral to je tak těžký


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 10:04, před 7 lety

Dle ustanovení § 9 zákona o obalech platí, že osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží. Dále je tato osoba povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Poslední věta platí ve vztahu ke spotřebiteli.

Pokud by provozovna neumožňovala odkup, lze podat podnět České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 18 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.