Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 3.10. 2017 jsem byla na pobočce v CZC v Rakovníku reklamovat mobilní telefon LG G5., Reklamace trvala déle než ze zákona 30dní, na telefon byl vystaven dobropis , ovšem na bývalého majitele pana Hedlika. Tak jsem po telefonické domluvě s CZC, poslala kupní smlouvu uzavřenou mezi mnou a panem Hedlikem s tím, ze dobropis bude přepsán na mé jméno. Po několika denním( týdenním) intervalu se mi z CZC nikdo neozival, tak jsem zavolala na pobočku a tam mi by bylo sděleno, že mi v kupní smlouvě chybí dodatek o postoupení práv z vadného plnění. Tak jsem doložila i todle s tím, že už by to mělo být v pořádku a dobropis bude vyplacen.
Již to trvá déle jak 4 měsíce, já jsem bez telefonu a bez peněz. Do czc jsem neustále telefonovala, stále to odkládali až mi nakonec tvrdili, že na peníze nárok nemám, ale důvod už žádný neuvedli.
Tímto Vás žádám o přezkoumání dané situace, protože mám jak kupní smlouvu, tak i postoupení práv z vadného plnění.
Děkuji za vyřízení, s pozdravem Kokyová
LG G5
Ráda bych už konečně dostala peníze, na které mám podle zákona nárok.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Pokud byla práva z vadného plnění postoupena na nového vlastníka zboží, je nový vlastník zboží oprávněn věc reklamovat a má stejná práva jako původní vlastník. Pokud společnost neoprávněně zadržuje peněžní prostředky a nevydá je spotřebitelce ani poté, co ji spotřebitelka k tomu vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.