Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#21684Odmítnutí vyplacení dobropisu - vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 7 lety

Nikola Kokyova

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 3.10. 2017 jsem byla na pobočce v CZC v Rakovníku reklamovat mobilní telefon LG G5., Reklamace trvala déle než ze zákona 30dní, na telefon byl vystaven dobropis , ovšem na bývalého majitele pana Hedlika. Tak jsem po telefonické domluvě s CZC, poslala kupní smlouvu uzavřenou mezi mnou a panem Hedlikem s tím, ze dobropis bude přepsán na mé jméno. Po několika denním( týdenním) intervalu se mi z CZC nikdo neozival, tak jsem zavolala na pobočku a tam mi by bylo sděleno, že mi v kupní smlouvě chybí dodatek o postoupení práv z vadného plnění. Tak jsem doložila i todle s tím, že už by to mělo být v pořádku a dobropis bude vyplacen.
Již to trvá déle jak 4 měsíce, já jsem bez telefonu a bez peněz. Do czc jsem neustále telefonovala, stále to odkládali až mi nakonec tvrdili, že na peníze nárok nemám, ale důvod už žádný neuvedli.
Tímto Vás žádám o přezkoumání dané situace, protože mám jak kupní smlouvu, tak i postoupení práv z vadného plnění.
Děkuji za vyřízení, s pozdravem Kokyová


Produkt

LG G5


Požadované řešení

Ráda bych už konečně dostala peníze, na které mám podle zákona nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 09:13, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 19:43, před 7 lety

Pokud byla práva z vadného plnění postoupena na nového vlastníka zboží, je nový vlastník zboží oprávněn věc reklamovat a má stejná práva jako původní vlastník. Pokud společnost neoprávněně zadržuje peněžní prostředky a nevydá je spotřebitelce ani poté, co ji spotřebitelka k tomu vyzvala, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.