Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem opakovaně nespokojen s předraženými a nespolehlivými službami na poště Olomouc (město) a Mohelnice.
1. Po dotazu za jak dlouho dojde balíček příjemci mi je odpovězeno, že oni NEVĚDÍ.
2. Na dotaz na cenu služby odpověď: PODÍVEJTE SE NA INTERNETU.
3. Při požádání o ceník je odpověď: NEMÁM HO PŘI RUCE, NEMÁM ČAS. PODÍVEJTE SE NA INTERNETU.
4. Abych se konečně dobral ceny, sdělím destinaci i se směrovacím číslem, plus stát Skotsko. Odpověď: AHA, TAKŽE SEVERNÍ IRSKO. ...a je mi sdělena cena a to takto: 2 balíčky stejné váhy se stejným obsahem byly oceněny takto: 1 x 119 Kč, ten druhý 290 Kč. Zaslání (snad) letecky oba, obyčejně.
Doba podání: 10.12.2017.
5. Kuriozní doručení do Británie (a tady přestává legrace): 2 stejné pohlednice na stejnou adresu, podané ve stejný den, 10.12.2017 došly 29.1.2018, na razítku pošty byl datum 25.1.2018!!!!!
Balíčky (viz bod 4) došly asi nedopatřením UŽ 29 prosince.
6. Poslední kapka byla 9.2.2018 na poště Olomouc na náměstí: 2 culící se a flirtující slečny, nemohly spustit oči ze svého šéfa a proto jejich služby byly následovné: nevěděly, kde je Skotsko, neměly ceník, odmítly sdělit termín doručení, např. do 4 dnů, tak, jak je to ze zákona (sic!), když tedy je to letecky (a je to letecky ze zákona!), naúčtovaly mi za balíček o další 100 Kč více, než v prosinci (stejná adresa, stejný objem, stejný obsah, jak o v prosinci) a balíček stále není doručen.
Z toho všeho mi po analýze okolností plyne, že pracovníci pošty ZÁMĚRNĚ NEDORUČUJÍ ZÁSILKY, KTERÉ PŘESAHUJÍ JEJICH VZDĚLÁNÍ, NEDORUČUJÍ ANI TY ZÁSILKY, KE KTERÝM BYL VZNESEN DOTAZ - jako trest za to, že jsem jako zákazník obtěžoval a blbě se vyptával. Na druhé straně pokud zásilka z 9.2.2018 února nedojde ještě tento týden adresátovi, půjdu na policii a ohlásím krádež.
Žádám, abyste na poště zaměstnávali lidi vzdělané, ochotné, upřímné (měly mi říci na rovinu: máme tu takový bordel, že nic nestíháme) a hlavně snižte ceny za služby, které službami nejsou. Jsou jen vydíráním zákazníků a znevažováním jejich statusu jako zájemce o služby, které si musí. Nebo zaveďte platbu na faktury a my zákazníci zaplatíme až poté, zda budeme se službou spokojeni, protože ji dostaneme včas.
Děkuji.
S pozdravem Jaroslav Samohýl Olomouc
Zásilky nebyly doručeny v únosné lhůtě. Z Německa i Velké Británie jsou doručovány do 2-4 dnů a z ČR nedojdou to zmíněných destinací ani za měsíc.
Žádám, abyste na poště zaměstnávali lidi vzdělané, ochotné, upřímné (měly mi říci na rovinu: máme tu takový bordel, že nic nestíháme) a hlavně snižte ceny za služby, které službami nejsou. Jsou jen vydíráním zákazníků a znevažováním jejich statusu jako zájemce o služby, které si musí. Nebo zaveďte platbu na faktury a my zákazníci zaplatíme až poté, zda budeme se službou spokojeni, protože ji dostaneme včas.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman