Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21689Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2018, před 7 lety

Aneta Knotková

Znění stížnosti

Dne 19.2.2018 jsem bankovním převodem zaplatila požadovanou dlužnou částku 2530,- za 3 měsíční VIP prémiové členství na Be2. Ještě téhož dne jsem prostřednictvím e-mailu s přílohou zaslala na zákaznické centrum výpověď VIP členství a žádost o smazání profilu. Peníze z účtu si strhli, ale po přihlášení na profil Be2 mi to stále hlásí, že jsem dlužnou částku neuhradila. Potřebuji se přihlásit na svůj profil,abych ho mohla smazat,ale nefunguje to.
Jedinou odpověď,kterou jsem od společnosti Be2 obdržela,byl automaticky vygenerovaný e-mail. V e-mailu jsem požadovala i potvrzení o ukončení VIP členství, které mi rovněž nebylo zasláno.


Požadované řešení

Požaduji od společnosti potvrzení o zrušení VIP členství a obnovení přístupu do mého profilu, abych mohla svůj účet definitivně smazat.
Nemám vůči společnosti žádné dluhy, aproto požaduji okamžitou nápravu a řešení mého problému


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 09:19, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2018 12:36, před 7 lety

ID: QODCOO08


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2018 07:43, před 7 lety


Aneta Knotková

Hodnocení:

Komentář: Společnost Be2 mě již kontaktovala- VIP členství bylo zrušeno a profil je smazán.