Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#21692"Zákazník" - status - vysvětlení pojmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2018, před 7 lety

Jitka Mlčoušková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se zeptala výše uvedené společnosti, jak ze svého postavení vysvětlují pojem "zákazník"?

Reaguji na základě přečtených stížností, na tuto společnost.

Pokud jak "tvrdí" nebo si sami vysvětlují v nepřízeň spotřebitele, tak že uzavřené smlouvy jsou údajně na sobě nezávislé?

Vyvstává tu otázka, když zruší zákazník smlouvu o dodávce energií, stále zde jak společnost tvrdí, tu zůstává "kupní smlouva" - kde jsou 2 smluvní strany zákazník a dodavatel? Zákazníkem se stávám, tím, že uzavřu mezi sebou obchod.

Když by tedy zákazník zrušil i tuto smlouvu mimo dobu zákonem danou, tím by si sám sobě zrušil status zákazníka?

Další podnět je že ten, že když zruším smlouvu podle energ. zákona, tak jsem vlastně podmínku kupní smlouvy splnil, jelikož jsem do té doby byl byť bez dodávky energií, zákazníkem společnosti? Měla bych status "zákazník". A tím by mi zůstali žárovky za 1,- Kč.

Jak může společnost žádat úhradu peněz za něco, když člověk udělá na co má podle zákona nárok a bezplatně, tudíž si za to nemohu žádat sankci, podmínku k úhradě - sankci či nějaký poplatek. Sami píšete, že a je dáno, že zákon je výše než Vaše ujednání a všeobecné podmínky.

Fér jednání vidím, vypověďi dle energ. zákona, vrácení žárovek.


Neporušování zákazku podomního prodeje! Nevyhledávání slabších vyšších věkových)skupin, nelhat, ponechat čas na rozmyšlenou. Odprostit se od nesmyslných pokut a poplatků, v takové nehorázné výši.

Společnost by měla mnohem více zákazníků a nemuseli by nikam utíkat.


Požadované řešení

Odpovědi na výše uvedené. Vyjádření se.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2018 15:18, před 7 lety

V souvislosti s výzvou k vyjádření se odkazujeme na jiné publikované stížnosti, v nichž je vyjádřeno naše stanovisko. Např.: https://dost.dtest.cz/adr/case/detail/21328. Dále také na článek publikovaný na našem webu: https://www.dtest.cz/clanek-6014/danajsky-dar-v-podobe-led-zarovek.

V nedávné době publikovala také Česká obchodní inspekce tiskovou zprávu se svým stanoviskem k věci, s kterým se shodujeme: https://www.coi.cz/zarovky-zdarma-radeji-odmitejte/.

Podnět ponecháváme společnosti veřejně k vyjádření, i když neobsahuje konkrétní právní nárok spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 20:31, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.