Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21695Nefungující služby, mažou negativní komentáře zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2018, před 7 lety

Jan Navrátil

Znění stížnosti

Společnost MEDIKHOUSE http://www.medikhaus.cz/ provádí různé kosmetické zásahy na vašem těle. Objednal jsem si injekční lipolýzu, která měla odstranit tuky. Píšou u toho samozřejmě, že máte u toho držet dietu a aktivní pohyb. To jsem držel už dávno předtím. Na doporučení lékařky jsem aplikoval určité množství. Nejen, že to vůbec nefungovalo, tak když jsem tam napsal negativní hodnocení, tak ho okamžitě smazali a kontaktovali mě, že tedy ať se domluvím s klinikou, že mi určitě výjdou vstříc (veškerou dokumentaci mám v archivu).

Výsledek byl asi takový, že když jsem po měsíci znova přišel na kliniku, tak nikdo o ničen nevěděl, musel jsem všem znova přeposílat historii, a poté mě stejně jen doporučili další návštěvu. Nic nenabídli byl to pouze falešný zájem. Jediné kdo mi napsal byla jednatelka agresivním způsobem, že útočím a haním kliniku a to pouze na základě velmi slušné recenze, že mi něco nefungovalo jak předesílají. Takže pokud vám bude divné, že u všech svojich služeb mají pouze kladné reference, tak je asi píší sami nebo jejich známí. MAŽOU NEGATIVNÍ HODNOCENÍ zákazníků. Nejsem ten kdo píše někam nějaké stížnosti, ale takovéto chování jsem snad nezažil :(


Produkt

Injekční lipolýza


Požadované řešení

Správně by měli dodat službu v takové míře aby byla účinná. Mají nízké ceny, ale také musíte mít mnoho aplikací aby asi byli funkční. Za množství, které my bylo doporučeno jejich lékařkou to vůbec nefungovalo. Měli by mě tedy poskytnout zbytek aplikace zdarma, aby se zjistilo kdy je to vůbec funkční jinak je to pouze klamavá reklama.

Chci také informovat zákazníky ať si dávají pozor na komentáře u jednotlivých služeb, že se nadají brát vážně, jsou tam pouze ty pozitivní. Všechny co komentují služby negativně mažou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2018 08:20, před 7 lety

Zveřejňování pouze pozitivních recenzí a kladných hodnocení by mohlo být nekalou obchodní praktikou ve smyslu § 4 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, který stanoví, že obchodní praktika je nekalá, je-li v rozporu s požadavky odborné péče a podstatně narušuje nebo je způsobilá podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele, kterému je určena, nebo který je jejímu působení vystaven, ve vztahu k výrobku nebo službě.

Nekalé obchodní praktiky jsou zakázané a nad dodržováním tohoto zákazu dohlíží Česká obchodní inspekce (ČOI), na kterou se s podnětem spotřebitel může obrátit. ČOI pak může ve správním řízení uložit podnikateli pokutu. Podání je možné dát skrze e-podatelnu (viz https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2018 11:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.